Konsaltinq şirkətlərinin gündəlik məşğul olmaq məcburiyyətində qaldıqları daxil olan zənglərin həcmi son dərəcə yüksəkdir, çünki konsaltinq xidmətlərinin populyarlığı durmadan artır. Müvafiq olaraq, zənglərin və müraciətlərin vaxtında və keyfiyyətli işlənməsi üçün sizin müştərilərinizin istənilən sualına cavab verə biləcək böyük bir mütəxəssis heyəti lazımdır.

Bu vəziyyətdə ən optimal seçim autsorsinq əlaqə mərkəzinin xidmətlərindən istifadə etməkdir. Wilstream – də tətbiq edilən nəticəyə görə ödəmə sxemi və bizim təcrübəmiz sizə sərfəli qiymətə gecə - gündüz müştəri dəstəyini təmin etməyə imkan verəcək.


Konsultasiya

Bundan əlavə, istənilən şirkətə yaxşı qurulmuş satış mexanizmi lazımdır ki, bu da çağrı mərkəzinin vasitəsi ilə həyata keçirilə bilər. Zəng biznesində istənilən şirkətin hərəkətləri üçün müxtəlif məqsədlərin müştərilərə zəng edilmə xidmətlərini nəzərdə tutan «gedən telemarketinq», anlayışı mövcuddur. Gedən telemarketinqin istiqamətlərindən biri olan telefonla satış, birincisi, müvafiq təcrübə, ikincisi, müştərinin biznesinin və onun istehlakçılarının davranışını başa düşülməsini tələb edir. İxtisaslı Wilstream operatorları soyuq və isti zənglərin həyata keçirilməsi və sizin biznesinizin hədəflənmiş müştərilər ilə təmin edilməsi üzrə bir sıra işləri öz üzərinə götürməyə hazırdırlar.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Konsaltinq üçün çağrı mərkəzi hansı məsələləri həll edəcək?

  • O, müştərilərə qaynar xəttin köməyi ilə sizin xidmətləriniz ilə əlaqəli məsələlərlə bağlı istənilən vaxt konsultasiya etməyə imkan verəcək.
  • Effektiv və sərfəli telefon üzrə satış şöbəsi təşkil etməyə imkan verir.
  • İstehlakçıların sizin təşkilatınızda baş verən bütün hadisələr barədə zəng etməklə və ya SMS göndərməklə operativ məlumatlandırılmasını təmin edəcək.
  • Telefon sosioloji sorğuların aparılmasından istifadə edərək istehlakçıların sizin şirkət və məhsullarınız haqqında fikirlərini öyrənmək şansı verəcək.

Bütün biznes sahələri getdikcə daha çox çağrı mərkəzinin autsorsinq xidmətlərindən istifadə edir. Siz də öz şansınızı qaçırmayın – elə indi bizimlə əlaqə saxlayın!

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Çağrı mərkəzinin təşkil edilməsi

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin axtarışı

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin