Müasir biznesdə müştərinin məhsul aldığı və ya xidmət sifariş etdiyi şirkətlə əlaqə saxlamaq imkanının olması böyük rol oynayır. Belə bir əlaqəni təşkil etməyin yollarından biri “Saytdan zəng” xidmətidir ki, buna həmçinin “Click to Call” və ya “Click2Call” deyilir. Belə bir xidməti təşkil etmək çətin deyil, qiymət hətta kiçik biznes və fərdi sahibkarlara da münasibdir.
Konsultasiya
“Saytdan zəng” xidməti nədir?
Bu xidmətin köməyi ilə sizi maraqlandıran məhsul və xidmətlərin qiymətini dəqiqləşdirə, diqqətinizi çəkən məhsul haqqında ətraflı məlumat ala, məsləhət üçün mütəxəssislə görüş təyin edə, hətta sifariş verə bilərsiniz. Proses bir neçə yolla təmin edilir:
- Müştəri telefon nömrəsi və zəngi qəbul üçün uyğun vaxtı qeyd etdiyi əks əlaqə anketini doldurur. Operator zəng edərək onun suallarını cavablandırır.
- Zəng brauzer vasitəsilə həyata keçirilir – müştəri düyməni basır, şirkətin əməkdaşı isə ona cavab verir.