Müştəri zənglərinə cavab verən əməkdaşlarınız biznesinizi təmsil edir. “Zəng emalı keyfiyyətinə nəzarət” xidmətini sifariş etməklə zəngləri qəbul edən əməkdaşlarınızın işinin keyfiyyəti haqqında mütəmadi hesabatlar ala biləcəksiniz.
“Zəng emalı keyfiyyətinə nəzarət” xidməti aşağıdakıları başa düşməyə kömək olacaq:
-
İşçilər təsdiq edilmiş alqoritmə uyğun işləyirmi, skriptlərə əməl olunurmu;
-
Müştəri ilə ünsiyyət tonu necədir, əməkdaşlar müştərilərlə nə dərəcədə nəzakətli və mehribandırlar;
-
İşçilər qarşılarına qoyulan məqsədlərə (satış, sifariş vermək və s.) nail ola bilirmi;
-
Potensial və mövcud müştərilər hansı mərhələdə və hansı səbəbdən itirilir;