Çağrı mərkəzinin iş prinsipi

Gözəllik və sağlamlıq sektorunda fəaliyyət göstərən müəssisələr üçün müştərilərlə əlaqədə qalmaq çox vacibdir: müştərilərin daim xidmətlərlə bağlı sualları olur və bu barədə savadlı, faydalı məsləhətlər vermək işçilərin vəzifə öhdəliklərinə daxildir. Təəssüf ki, digər öhdəliklərə xələl gətirmədən zəng axınının öhdəsindən gəlmək həmişə mümkün olmur, buna görə də autsorsinq çağrı mərkəzi ilə əməkdaşlıq etmək səmərəli çıxış yolu hesab edilir.


Konsultasiya
Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Çağrı mərkəzimizin kosmetoloji və fitnes mərkəzləri üçün təklif etdiyi xidmətlər

  1. Qaynar xəttin təşkilini. Müştərilərinizlə daim əlaqə saxlamaq üçün əla vasitədir. Operatorlar gecə-gündüz daxil olan zənglərə cavab verəcək, istənilən məsələdə müştəriyə dəstək göstərəcəklər.
  2. Telemarketinq vasitəsilə yeni müştərilərin cəlb edilməsi. Biz sizin üçün müştəri bazasını genişləndirib, satış səviyyəsini artırmaqla həqiqətən xidmətlərinizlə maraqlanan insanları seçəcəyik.
  3. Reklam aksiyalarına dəstək. Marketinq vasitələri ilə cəlb olunan müştərilərin əks əlaqəyə ehtiyacı var və “Wilstream” çağrı mərkəzi müştərilərdən daxil olan zəngləri cavablandırıb, onlara məsləhət verməklə bu ehtiyacı ödəməyə hazırdır.
  4. Sosial sorğuların keçirilməsi. Sosioloji araşdırmalar şirkəti tanıtmaq və müştəri cəlb etmək üçün müxtəlif tədbirlər planlaşdırarkən marketinq məqsədilə istifadə edə biləcəyiniz dəyərli informasiya mənbəyidir. “Wilstream” operativ araşdırma və dəqiq nəticələrə zəmanət verir.
  5. Müştəri loyallığının artırılması. Mövcud müştəriləri saxlamaq yeni müştərilər tapmaq qədər vacibdir. Müştəri üçün canlı ünsiyyət böyük əhəmiyyət kəsb edir, lakin menecerlərin zəngləri cavablandırmağa həmişə kifayət qədər vaxtı olmur. “Wilstream” operatorları müştərilərə zəng etmək və onların ehtiyacları ilə maraqlanmaq kimi kompleks işləri öz üzərinə götürəcək.
  6. Məlumat bazalarının yenilənməsi. Bu xidmət müştərilər haqqında qeyd olunan məlumatların dəqiqləşdirilərək yoxlanılmasını və yeni məlumatların əlavə edilməsini nəzərdə tutur. Müəyyən hallarda sizin üçün yalnız hədəf kütlənizin daxil olduğu yeni baza yaratmağa hazırıq.
  7. Birbaşa marketinq. Müştəri ilə birbaşa əlaqə saxlayıb xidmətlərinizi tanıtmaq üçün ən yaxşı həll yoludur. E-poçt və SMS marketinqi kimi vasitələrin effektivliyi müştərilərimizin və yüzlərlə başqa şirkətin uğur hekayələri ilə öz təsdiqini tapıb.
  8. Məlumat xarakterli zəng Müştərilərə təcili və vacib məlumat çatdırmaq lazımdırsa, bunun ən asan yolu telefon zəngidir: bu zaman az xərclə həmin şəxsin mesajınızı almasına zəmanət verilir. Zəng həm “canlı”, həm də avtomatik rejimdə həyata keçirilə bilər. Ətraflı konsultasiya və fərdi təklif üçün zəhmət olmasa, ərizə formasını doldurun və ya bizə zəng edin!

Ətraflı konsultasiya və fərdi təklifin formalaşdırılması üçün zəhmət olmasa formanı  doldurun və ya telefonla bizə zəng edin!

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Müştərilərin axtarışı

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin