Çağrı mərkəzi niyə işləyir?
Bizim xidmətlərimizə tibb təşkilatları, məsələn, xəstəxanalar, klinikalar, apteklər, sanatoriyalar, pansionatlar tərəfindən yüksək tələbat var. Bu qurumlara çoxsaylı zənglər daxil olur, buna görə də müştərilər ilə daimi işləmək lazımdır və bu,bizim əsas profilimizdir.
Xəstə xidməti telefon üzrə daimi konsultasiyaları əhatə edir. Klinikaya qəbullar, iş saatları, səyahət xüsusiyyətləri ilə bağlı suallarla, həmçinin müxtəlif məsələlər ilə bağlı məsləhətləşmələr məqsədilə zənglər müntəzəm daxil olur. Hər gün hər bir tibb klinikasına yüzlərlə zəng daxil olur, onların əksəriyyəti operatordan xüsusi bilik tələb etmir.
Konsultasiya
Tibb təşkilatları üçün çağrı mərkəzinin autsorsinqi
Çoxsayda sayda zənglər bir neçə operatorun, avadanlığın, yer və digər xərclərin olmasını tələb edir. Biz isə sabit aylıq xidmət təklif edirik, bura aşağıdakılar daxildir: operatorların işi, onların təlimi, telefon xəttinin qurulması, eləcə də yönləndirmə imkanları, səsli menyunun qoşulması və s.