Çağrı mərkəzi niyə işləyir?

Bizim xidmətlərimizə tibb təşkilatları, məsələn, xəstəxanalar, klinikalar, apteklər, sanatoriyalar, pansionatlar tərəfindən yüksək tələbat var. Bu qurumlara çoxsaylı zənglər daxil olur, buna görə də müştərilər ilə daimi işləmək lazımdır və bu,bizim əsas profilimizdir.

Xəstə xidməti telefon üzrə daimi konsultasiyaları əhatə edir. Klinikaya qəbullar, iş saatları, səyahət xüsusiyyətləri ilə bağlı suallarla, həmçinin müxtəlif məsələlər ilə bağlı məsləhətləşmələr məqsədilə zənglər müntəzəm daxil olur. Hər gün hər bir tibb klinikasına yüzlərlə zəng daxil olur, onların əksəriyyəti operatordan xüsusi bilik tələb etmir.



Konsultasiya

Tibb təşkilatları üçün çağrı mərkəzinin autsorsinqi

Çoxsayda sayda zənglər bir neçə operatorun, avadanlığın, yer və digər xərclərin olmasını tələb edir. Biz isə sabit aylıq xidmət təklif edirik, bura aşağıdakılar daxildir: operatorların işi, onların təlimi, telefon xəttinin qurulması, eləcə də yönləndirmə imkanları, səsli menyunun qoşulması və s.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Bizim təklif edə biləcəyimiz xidmətlər arasında aşağıdakılar mövcuddur:

  1. Qaynar xətt.
    Bu, müştərilər üçün ən yüksək səviyyədə telefon xidmətini göstərməyə imkan verəcək: sizin klinikanıza daxil olan hər zəng bizim operatorumuz tərəfindən qəbul ediləcək və 95 % hallarda gözləmə müddəti 60 saniyədən çox olmayacaq. Bu xidmət sizə telefonla qəbula yazılmanı yola qoymağa (bu, müştərilərin sayını artırmağa imkan verəcək), rəy toplamağa imkanı verəcək.
  2. Birbaşa marketinq  və məlumat.
    Onlar sizə müştərilərinizi itirməməyə, onlarla sıx əlaqədə qalmağa və tibb müəssisəsi tərəfindən keçirilən bütün aksiyalar və xüsusi təkliflərdən xəbərdar olmağa imkan verəcək.
  3. Telefon sorğusu.
    O, sizə xidmətlərin keyfiyyətini necə yüksəltmək, loyal müştərilər və rəqabət üstünlüyü əldə etmək barədə dəyərli məlumat verəcək!
Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin