Çağrı mərkəzinin iş prinsipi
Reklam agentliyinin çağrı mərkəzi dedikdə, müştərilərin operativ məlumatlandırılması, reklam edilən məhsul və xidmətlər haqqında rəylərin qəbulu, marketinq tədbirlərinə telefon dəvəti, **** nömrəsi, interaktiv səsli menyu, o cümlədən telefon danışıqlarının qeydə alınması və marketinq araşdırmaları üçün statistik məlumatların əldə edilməsi nəzərdə tutulur. Çağrı mərkəzi ilə əməkdaşlıq şirkətə müştəriləri cəlb etməyə, bazara yeni məhsul və xidmətlər çıxarmağa, brendi tanıtmağa kömək edəcək.
Konsultasiya
Reklam şirkətlərinə təkliflərimiz
- Telemarketinq
Telefon vasitəsilə effektiv satış, məhsul və xidmətlərin təşviqi, hədəf auditoriyasının dəqiq müəyyənləşdirilməsi, müştərilərin avtomatik məlumatlandırılması və onlarla əks əlaqə. - Anketlər və sorğular
Çağrı mərkəzi ilə əməkdaşlıq sizə verilən ssenariyə uyğun telefon sorğuları və anketlər kimi vasitələrdən yararlanaraq tez bir zamanda marketinq araşdırması aparmağa, həmçinin məlumat bazasını yeniləməyə imkan verəcək. - Qaynar xətt
Çağrı mərkəzinin reklam agentliyinə təklif edə biləcəyi əsas xidmətlərdən biri müxtəlif aksiyalara dəstəkdir. Operatorların texniki təchizatı və peşəkarlığı maksimal sayda zənglərə xidmət göstərməyə və müştərilərin operativ məlumatlandırılmasına zəmanət verir.