Çağrı mərkəzinin iş prinsipi

Reklam agentliyinin çağrı mərkəzi dedikdə, müştərilərin operativ məlumatlandırılması, reklam edilən məhsul və xidmətlər haqqında rəylərin qəbulu, marketinq tədbirlərinə telefon dəvəti, **** nömrəsi, interaktiv səsli menyu, o cümlədən telefon danışıqlarının qeydə alınması və marketinq araşdırmaları üçün statistik məlumatların əldə edilməsi nəzərdə tutulur. Çağrı mərkəzi ilə əməkdaşlıq şirkətə müştəriləri cəlb etməyə, bazara yeni məhsul və xidmətlər çıxarmağa, brendi tanıtmağa kömək edəcək.


Konsultasiya

Reklam şirkətlərinə təkliflərimiz

  • Telemarketinq
    Telefon vasitəsilə effektiv satış, məhsul və xidmətlərin təşviqi, hədəf auditoriyasının dəqiq müəyyənləşdirilməsi, müştərilərin avtomatik məlumatlandırılması və onlarla əks əlaqə.
  • Anketlər və sorğular
    Çağrı mərkəzi ilə əməkdaşlıq sizə verilən ssenariyə uyğun telefon sorğuları və anketlər kimi vasitələrdən yararlanaraq tez bir zamanda marketinq araşdırması aparmağa, həmçinin məlumat bazasını yeniləməyə imkan verəcək.
  • Qaynar xətt 
    Çağrı mərkəzinin reklam agentliyinə təklif edə biləcəyi əsas xidmətlərdən biri müxtəlif aksiyalara dəstəkdir. Operatorların texniki təchizatı və peşəkarlığı maksimal sayda zənglərə xidmət göstərməyə və müştərilərin operativ məlumatlandırılmasına zəmanət verir.
Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Reklam aksiyalarına dəstək: Wilstream çağrı mərkəzinin xidmətləri

Daxil olan bütün zəngləri operativ şəkildə emal edə biləcəyik! Bu, o deməkdir ki, marketinq kampaniyanız son dərəcə əlaqələndirilmiş və effektiv olacaq.

Wilstream çağrı mərkəzinin mütəxəssisləri tərəfindən reklam kampaniyalarına informasiya dəstəyi sizə maksimum sayda müştəri cəlb etməyə və onların etibarını qazanmağa imkan yaradacaq. Peşəkar operatorlar sizə endirimlər, promo aksiyalar və həyata keçirilən tədbirlər haqqında operativ və dəqiq məlumat verəcəklər. Bütün “rutin” işi öz üzərimizə götürəcəyik, əvəzində satış komandanız yeni müştərilərə maksimum diqqət ayıra biləcək.

Bundan başqa, həmişə istehlakçılarla əks-əlaqə saxlayacaq və aşağıdakılar haqqında etibarlı statistik məlumat alacaqsınız:

  • müəyyən müddət ərzində qaynar xəttə daxil olan zənglərin sayı;
  • potensial müştərilərin marketinq kampaniyalarına reaksiyası;
  • müxtəlif informasiya platformaları və alətlərinin effektivliyi.

Bu məlumatlara əsaslanaraq reklam kampaniyanıza vaxtında düzəlişlər edib, onu daha effektiv edə biləcəksiniz.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin