Smart Xətt xidməti müəyyən bir yerə - sizin virtual ofisinizə fiziki bağlılığı olmayan vahid telefon xəttinin quraşdırılmasını nəzərdə tutur. O, IVR - interaktiv səsli menyu və zənglərin yönləndirilmə sistemi ilə təchiz edilib.

Eyni zamanda, menyuda olan abonent özü kiminlə əlaqə saxlamalı olduğunu seçir, istiqamətləndirici isə zəngi lazımi mütəxəssisə yönləndirir. Bu şəkildə operatorlar boşaldılır və çağrı mərkəzinin fəaliyyəti optimallaşdırılır, çünki müştəri dərhal müəyyən bir sahədə ən yaxşı biliklərə malik mütəxəssis ilə əlaqə saxlayır.

Smart Xətt necə işləyir?

Müştəri sizin nömrənizi yığdığı zaman o, səsli menya daxil olur və burada sizin şirkətiniz tərəfindən əvvəlcədən yazılmış salamlaşmanı dinləyir. Bu zaman Smart Xətt boş operator tapmaq üçün nömrələrə zəng edir. Əgər zəng edən şəxs menyuda konkret problem seçibsə, o, şəhər nömrəsi, mobil telefon və ya Skype vasitəsi ilə müvafiq mütəxəssisə qoşulacaq. Əgər bütün nömrələr məşğuldursa, müştəridən reklam xarakterli məlumat ehtiva edən avtomatik cavabı dinləməsi təklif olunacaq. Bu, operator azad olana qədər onu xəttdə saxlamağa imkan verəcək.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Smart Xəttdən istifadənin üstünlükləri

  • Sizin müştəriləriniz üçün zəngin pulsuz olacağı və sizə şirkətin müxtəlif nümayəndəliklərini, o cümlədən regional bölmələrini bir nömrə altında birləşdirməyə imkan verəcək 8 - 800 formatında asan yaddaqalan telefon nömrəsinin qoşulması.
  • Smart Xəttin gecə - gündüz işləməsi sayəsində heç bir zəng cavabsız qalmayacaq, müştərilərin sualları isə daha da operativ həll olunacaq.
  • Siz daxil olan zənglərin sayı, eləcə də onların emalının keyfiyyəti haqqında dəqiq məlumat alacaqsınız.
  • Smart Xəttin qoşulması yüksək vaxt və maliyyə xərcləri tələb etmir: siz demək olar ki, dərhal tam işləyən virtual ofis əldə edəcəksiniz.
  • Müştəri hər zaman onu maraqlandıran məlumatları avtomatik rejimdə ala biləcək.

Smart Xətt sistemindən istifadə xüsusilə rabitə sənayesində geniş yayılıb, lakin digər şirkətlər də, məsələn, bank sektoru, eləcə də müştərilərinin sadə texniki dəstəyə ehtiyacı olan şirkətlər də ondan istifadə edir. Bundan əlavə, Smart Xətt sizin PT ilə sinxronlaşdırılan zaman siz xidmətləri birbaşa telefonunuzdan idarə edə bilərsiniz.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Çağrı mərkəzinin icarəsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin