Katib - müştərinin sizin şirkətinizə müraciət etdikdə telefonda eşitdiyi ilk şəxsdir və ona olan ehtiyacı azaltmaq olmaz. Biznes sahəsindən, onun ölçüsündən və daxil olan zənglərin həcmindən asılı olmayaraq, müştərilərin sualları emal edilməlidir.
Konsultasiya
"Virtual katib" xidməti sizin üçündür, əgər:
- Sizin biznesiniz yenidir və ya daxil olan zənglərin sayı azdırsa.
Bu halda hər bir zəng vacibdir və ona cavab peşəkar və operativ olmalıdır. Lakin kiçik biznes üçün ayrı bir işçinin işə götürülməsi baha başa gələ bilər: iş yerinin təchizatı və əmək haqqı o qədər də kiçik xərclər deyil. Bundan əlavə, əgər müraciətlər az olarsa, telefon katibi boş oturacaq.
Wilstream - dən olan virtual katibin autsorsinq sizin üçün ideal bir həll olacaq. Bütün daxil olan zənglər biznesin xüsusiyyətlərinə və müştərilərin tələblərinə uyğun olaraq düzgün şəkildə qəbul ediləcək və emal ediləcək: virtual köməkçi zənglərə cavab verəcək, siz məşğul olduğunuz halda mesajları qeyd edəcək və müştəri zəngləri ilə bağlı statistikanı toplayacaq. Razılaşın, bu, bir işçini işə götürməkdən qat - qat ucuzdur!
- Şirkətiniz böyükdür və işçilər zənglərin həcmini idarə edə bilmirlər.
Böyük bizneslər üçün autsorsinq xidmətləri çox aktualdır: effektivliyin eyni vaxtda artması ilə xərclərin optimallaşdırılması – “Virtual katib” xidmətinin sizə gətirəcəyi budur. Katiblərin nəhəng heyətini bir qrup operator, interaktiv səsli menyu və zənglərin yönləndirilmə sistemi əvəz edilə bilər ki, bu da müştərinin xəttdə gözləmə müddətini azaldacaq və sizin şirkətinizə olan münasibəti yaxşılaşdırmağa gətirib çıxaracaq. Biz çevik maliyyə şərtləri təklif edirik və siz öz ehtiyaclarınızdan asılı olaraq əməkdaşlıq üçün ən uyğun variantı seçə bilərsiniz.