Çağrı mərkəzləri niyə işləyir?

Demək olar ki, bütün böyük tur operatorları öz müştəriləri ilə əlaqə saxlamaq üçün çağrı mərkəzlərindən istifadə edirlər. Turizm xidmətlərinə olan tələbatı nəzərə alaraq, bu fakt məntiqi əsassız deyil: müraciətlərin həcmi o qədər böyükdür ki, başqa vəzifələri olan müştəri şöbəsinin menecerləri üçün onun öhdəsindən gəlmək son dərəcə çətindir.


Turistlərin daim uçuşlar, sığorta, sənədlər və ya yaşayış şəraiti ilə bağlı sualları olur, çox vaxt onlara cavab verən isə olmur. Bu problemi həll etmək üçün Wilstream çağrı mərkəzi sizə telekommunikasiya xidmətlərinin autsorsinqini təklif etməyə hazırdır. Bizim operatorlarımız telefon zənglərini effektiv şəkildə idarə etmək üçün lazımi təcrübə və bacarıqlara malikdirlər.



Konsultasiya
Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Bizim çağrı mərkəzimiz turoperatorlara hansı xidmətləri təklif edə bilər?

  1. Qaynar xətt  — daxil olan müştəri müraciətlərinin operativ və keyfiyyətli işlənməsi.
  2. Müştərilərin məlumatlandırılması – onların sizin şirkətinizdə keçirilən istənilən tədbir haqqında məlumatın zəmanətli alınması.
  3. Sosioloji tədqiqat  — sizin hədəf auditoriyanız və göstərilən xidmətlərin keyfiyyəti haqqında ətraflı məlumat.
  4. Müştərilərin geri qaytarılması - müştəri loyallığını artırmaq və onları yenidən sizin şirkətinizə müraciət etməyə həvəsləndirmək üçün tədbirlər kompleksidir.

Sizdə sual yarana bilər: "Belə bir xidmətin şirkətin daxilində təşkil edilməsinin çətinliyi nədədir?". Bizim təcrübəmiz sübut edir ki, zənglərin işlənməsi üçün şəxsi bölmənin təşkil edilməsi autsorsinq xidmətlərdən istifadə etməkdən qat-qat baha başa gəlir. Bu, iş yerlərinin, avadanlıqların təşkili, işçilərin işə götürülməsi və onların təlimi üçün yüksək xərclər ilə bağlıdır.

Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Wilstream çağrı mərkəzi ilə işləməyin üstünlükləri:

  • Operatorların seçilməsi və təlimi zamanı müştərinin biznesinin öyrənilməsi və onun xüsusiyyətlərinin nəzərə alınması.
  • Müasir rabitə standartlarına cavab verən yüksək keyfiyyətli avadanlıq.
  • Mütəmadi olaraq kommunikasiya təlimlərində iştirak edən təcrübəli operatorlar.
  • Çevik qiymət siyasəti: sizin tapşırıqlarınızdan və imkanlarınızdan asılı olaraq nəticə üçün ödəniş sxemi və ya abunə haqqı təklif edirik.
  • Müştəri sorğuları və zənglərin emalının keyfiyyətinə davamlı nəzarət haqqında ətraflı hesabatlar.
  • CRM - sisteminin aparılması və sizin potensial müştəriləriniz haqqında məlumatların toplanması.

Əgər siz kommunikasiya proseslərini yeni səviyyəyə qaldırmağa hazırsınızsa və ya bəzi detalları dəqiqləşdirmək istəyirsinizsə, zəhmət olmasa formanı doldurun və ya telefonla bizə zəng edin!

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Çağrı mərkəzinin təşkil edilməsi

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Telefon sorğusu

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin