Çağrı mərkəzləri niyə işləyir?
Demək olar ki, bütün böyük tur operatorları öz müştəriləri ilə əlaqə saxlamaq üçün çağrı mərkəzlərindən istifadə edirlər. Turizm xidmətlərinə olan tələbatı nəzərə alaraq, bu fakt məntiqi əsassız deyil: müraciətlərin həcmi o qədər böyükdür ki, başqa vəzifələri olan müştəri şöbəsinin menecerləri üçün onun öhdəsindən gəlmək son dərəcə çətindir.
Turistlərin daim uçuşlar, sığorta, sənədlər və ya yaşayış şəraiti ilə bağlı sualları olur, çox vaxt onlara cavab verən isə olmur. Bu problemi həll etmək üçün Wilstream çağrı mərkəzi sizə telekommunikasiya xidmətlərinin autsorsinqini təklif etməyə hazırdır. Bizim operatorlarımız telefon zənglərini effektiv şəkildə idarə etmək üçün lazımi təcrübə və bacarıqlara malikdirlər.
Konsultasiya