Bir çox böyük şirkətlər autsorsinq etməkdənsə, öz çağrı mərkəzinə sahib olmağa üstünlük verir. Ancaq elə olur ki, çağrı mərkəzi qarşısına qoyulan tapşırıqların öhdəsindən gələ bilmir. Bu, müxtəlif səbəblərdən ola bilər. Həmin səbəblərə aşağıdakılar da daxildir:
- endirim və ya mövsümi kampaniyalar zamanı operatorların yükünün kəskin artması;
- texniki problemlər – elektrik enerjisinin kəsilməsi, provayderin xəttində fasilələr;
Buna görə də “Wilstream” ehtiyat çağrı mərkəzinin təşkilinə yardım təklif edir. İstənilən fors-major vəziyyətdə daxil olan zənglər ehtiyat mərkəzə ötürülür ki, müştərilər əvvəlki kimi suallarına cavab ala, istədikləri məhsul və xidmətləri sifariş edə bilsinlər.
Konsultasiya
Ehtiyat çağrı mərkəzi nəyə lazımdır?
Müştərilərlə kommunikasiyanın bir an belə kəsilməməsi üçün ehtiyat çağrı mərkəzi lazımdır. Müasir dünya o qədər dinamikdir ki, müştərilər zəngə cavab gözləmədən asanlıqla rəqiblərinizin xeyrinə seçim edə bilərlər. Bu isə o deməkdir ki, əsas çağrı mərkəzinin işində hər hansı bir fasilə olduqda, bu, özü ilə birlikdə şirkətinizə itki gətirəcək.
Ehtiyat çağrı mərkəzi aşağıdakı hallarda yüklənməni öz üzərinə götürür:
- operatorlarınız daxil olan zənglərin öhdəsindən gələ bilmədikdə;
- Ciddi rabitə problemləri var və siz sadəcə zəng edib cavab ala bilmədikdə.
Həmçinin ehtiyat çağrı mərkəzinin xidmətlərindən qısamüddətli aksiyalar – endirimli satış, yeni məhsul və xidmətlər haqqında müştərilərin məlumatlandırılması, kütləvi istehlak sorğuları keçirmək zərurəti yarandıqda istifadə edilə bilər.