Çağrı mərkəzinin iş prinsipi

Sığorta bazarı bu gün ən rəqabətli bazarlardan biridir, buna görə də istisnasız olaraq hər bir müştəri vacibdir. Şərtlərin diktə etdiyi qaydalara əsasən, nəinki yeni müştəriləri cəlb etmək, eyni zamanda sığorta şirkətinin mövcud müştərilərinə xidmət göstərmək və onları qoruyub saxlamaq lazımdır.

Bu halda, xidmət keyfiyyətini itirmədən resurslara əhəmiyyətli dərəcədə qənaət edən çağrı mərkəzinin təklif etdiyi xidmətlər maraq oyadır. “Wilstream” sığorta biznesində daxil olan zənglərin cavablandırılması ilə bağlı geniş xidmət paketi təklif edir.



Konsultasiya

Sığorta şirkətlərinə təklif paketimiz:

  1. Telemarketinq- Soyuq zənglər ən şəffaf əməkdaşlıq şərtləri altında şirkətinizə yeni müştərilər cəlb etməyə kömək edəcək. Ödənişi yalnız xidmətlərlə maraqlananlar üçün edirsiniz.
  2. Müştərilərin geri qaytarılması. - Bu, xüsusilə sığorta şirkətlərinə faydalı olacaq bir xidmətdir. Sizə yeni müştərilər tapmaq üçün deyil, müştərilərinizi geri qaytarmaq üçün çalışırıq. Bu zaman böyük kommunikasiya təcrübəmizdən yararlanırıq.
  3. Birbaşa marketinq - İstənilən sığorta şirkətinin işində mühüm komponentdir. Xatırlatmalar, təbriklər, yeni təkliflər və xidmət paketləri ilə məktubların göndərilməsi müştərilərlə daim əlaqə saxlamağa imkan verəcək.
Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Sığorta şirkətləri üçün müasir çağrı mərkəzi

Bu gün, demək olar, hər bir sığorta şirkətinin böyük müştəri bazası və əlaqə mərkəzinin mütəxəssisləri tərəfindən yüksək keyfiyyətli məlumat dəstəyi tələb edən geniş xidmət paketi (sığorta məhsulları) var. Siz müştəri dəstəyi xidmətinizi peşəkar operatorlar və böyük təcrübəyə malik mütəxəssislərin çalışdığı çağrı mərkəzimizə həvalə edə bilərsiniz. Bu, xərclərinizi azaltmaqla yanaşı, xidmət keyfiyyətindən dolayı arxayın olmağınıza imkan verəcək.

Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Təklif etdiyimiz xidmətlər:

  • satışqabağı hazırlıq;
  • müştəri haqqında ilkin məlumatların əldə edilməsi;
  • məhsullar haqqında lazımi məlumatların verilməsi;
  • problemli müştərilərlə iş;
  • müştəri dəstəyi, sadə məsələlərin həlli;
  • zənglərin yönləndirilməsi;
  • səsli salamlama və interaktiv menyu.
Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin təkrar geri qazanılması

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin