Çağrı mərkəzinin iş prinsipi
Sığorta bazarı bu gün ən rəqabətli bazarlardan biridir, buna görə də istisnasız olaraq hər bir müştəri vacibdir. Şərtlərin diktə etdiyi qaydalara əsasən, nəinki yeni müştəriləri cəlb etmək, eyni zamanda sığorta şirkətinin mövcud müştərilərinə xidmət göstərmək və onları qoruyub saxlamaq lazımdır.
Bu halda, xidmət keyfiyyətini itirmədən resurslara əhəmiyyətli dərəcədə qənaət edən çağrı mərkəzinin təklif etdiyi xidmətlər maraq oyadır. “Wilstream” sığorta biznesində daxil olan zənglərin cavablandırılması ilə bağlı geniş xidmət paketi təklif edir.
Konsultasiya
Sığorta şirkətlərinə təklif paketimiz:
- Telemarketinq- Soyuq zənglər ən şəffaf əməkdaşlıq şərtləri altında şirkətinizə yeni müştərilər cəlb etməyə kömək edəcək. Ödənişi yalnız xidmətlərlə maraqlananlar üçün edirsiniz.
- Müştərilərin geri qaytarılması. - Bu, xüsusilə sığorta şirkətlərinə faydalı olacaq bir xidmətdir. Sizə yeni müştərilər tapmaq üçün deyil, müştərilərinizi geri qaytarmaq üçün çalışırıq. Bu zaman böyük kommunikasiya təcrübəmizdən yararlanırıq.
Birbaşa marketinq - İstənilən sığorta şirkətinin işində mühüm komponentdir. Xatırlatmalar, təbriklər, yeni təkliflər və xidmət paketləri ilə məktubların göndərilməsi müştərilərlə daim əlaqə saxlamağa imkan verəcək.