Daşınmaz əmlak sahəsində zəng və müraciətlərin emalı da daxil olmaqla, müştərilərlə sıx əlaqə nəzərdə tutulur. Şirkətin effektiv fəaliyyəti yaxşı təşkil edilmiş kommunikasiya tələb edir, bu səbəbdən Wilstream çağrı mərkəzi daşınmaz əmlak sahəsi üçün kompleks xidmətlər - çağrı mərkəzi xidmətləri təklif edir.
Konsultasiya
Çağrı mərkəzimizin təklif etdiyi xidmətlər
- Qaynar xəttin təşkili. **** formatlı nömrənin qoşulması müştərilərinizə istənilən məsələ ilə bağlı məsləhət almaq üçün pulsuz dəstək xidmətindən yararlanmağa imkan verəcək. Qaynar xətt 24/7 fəaliyyət göstərir.
- Məlumat bazasının yaradılması. “Soyuq zəng” vasitəsilə sizi əlaqə nömrələrindən marketinq məqsədlərinizdə istifadə edə biləcəyiniz yeni hədəf auditoriyası ilə təmin edəcəyik.
- Müştəri məlumatlarının yenilənməsi. Çağrı mərkəzinin köməyi ilə müştəri bazanızda qeyd olunan məlumatların düzgünlüyünü yoxlaya, əlaqə məlumatlarınızdakı yanlışlığı aradan qaldıra bilərsiniz.
- Sosioloji araşdırmaların aparılması.Telefon sorğularının keçirilməsi müştərilərdən sizi maraqlandıran məlumatları əldə etməyin ən sürətli və əlverişli yollarından biridir.
- Reklam aksiyalarına dəstək. Müştərilərinizin əks əlaqəyə ehtiyacı var və “Wilstream” çağrı mərkəzi daxil olan müştəri sorğularını emal etməyə hazırdır.
- Virtual nömrənin qoşulması. Bir neçə reklam mənbəyindən istifadə edirsinizsə, onlardan hansının daha effektiv olduğunu bilməyiniz üçün virtual nömrə xüsusilə əvəzolunmaz vasitədir.
- İstənilən mürəkkəblikdə IVR-in (səs menyusu) hazırlanması. Virtual menyunun olması operatorların işini əhəmiyyətli dərəcədə yüngülləşdirir və müştərinin problemlərini əvvəlcədən bilmək imkanı yaradır, onu daha səriştəli əməkdaşla əlaqələndirir.
- SMS-marketinq və e-poçt göndərişləri . Müştəriləri məlumatlandırmaq asan məsələ deyil. Müştəriləri məlumatlandırmağın ən sərfəli yolları SMS və ya e-poçt göndərişləri hesab olunur: bu yolla istehlakçı ilə birbaşa əlaqə saxlamaq mümkündür.