Ümumiyyətlə, istənilən şirkət satış artımını təmin etmək və nəticədə gəliri artırmaq üçün üç obyektiv üsula sahibdir:

  1. Məhsulların çeşidinin və ya göstərilən xidmətlərin siyahısının genişləndirilməsi.
  2. Müştəri bazasında artım.
  3. Mövcud müştərilərin loyallığının artırılması.

Konsultasiya

Lakin xarici amillərin şirkətin inkişafına kömək etmədiyi dövrlərdə yeni müştərilərin tapılması çətinləşir, bazara yeni məhsul və xidmətlərin çıxarılması ilə bağlı risklər isə artır. Ancaq mövcud istehlakçılar ilə işləmək imkanı hər zaman olur. Məhz onlar çətin anlarda yeni alıcıların tapılması kimi böyük maliyyə sərmayələri tələb etmədən sizə ayaqda qalmağa imkan verirlər. Müştəri loyallığını artırılması və onların geri qaytarılması üzərində necə işləmək olar?

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Əgər bir şəxs (şirkət) nə vaxtsa sizin xidmətlərinizdən istifadə etməkdən imtina etsə belə, onun sizə qayıtması üçün yenə də böyük bir şans var. Bunun üçün qarşılıqlı münasibətlərin tarixşəsini diqqətlə öyrənmək, əməkdaşlığın hansı dövründə nəyin səhv getdiyini anlamaq və problemi aradan qaldırmaq lazımdır. Yenidən aktivləşdirmə proqramları keçmiş müştərilərin köməyi ilə satışları artırmağın yollarından biridir.

Bu, mürəkkəb görünə bilər, çünki səbəbləri izah etmədən, səssizcə gedən və beləliklə, münasibətlərin yenidən qurulmasını çətinləşdirən müştəri kütləsi mövcuddur. Belə hallar üçün, məsələn, alıcının şirkət ilə əlaqə quran zaman qarşılaşdığı problemləri öyrənməyə yönəlmiş telefon sorğusundan istifadə etmək olar. Bu, oxşar ssenarilərin təkrarlanmasının qarşısını almağa kömək edəcək, çünki müştərilərin xidmətlərdən və xidmət keyfiyyətindən məmnunluğu etibarlı və sabit münasibətlərin təməl daşıdır.

Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Müştərilər ilə işi bizə etibar edin!

Wilstream çağrı mərkəzinin texnologiyaları və təcrübəsi çoxsaylı  telefon zənglərinin və müxtəlif növ araşdırmaların keçirilməsi üçün qeyri - məhdud imkanlar təqdim edə bilər. Sorğuların köməyi ilə siz müştərilərin məmnunluq dərəcəsi, onların sizin şirkətinizə olan münasibəti haqqında məlumat alacaq və müştəri xidməti sistemini təkmilləşdirə biləcəksiniz.

Telefon sorğusunun üstünlüyü, məsələn, elektron poçt sorğusu ilə müqayisədə respondent ilə canlı ünsiyyətdir. Söhbət zamanı operator təkcə anketi doldurmaqla kifayətlənməyərək, həm də daha səhih məlumatlar əldə olunması üçün dəqiqləşdirici suallar verə bilər. İnformasiyaları vahid məlumat bazasında saxlayan avtomatlaşdırılmış telefon sorğu sistemi (CATI) isə sorğunun nəticələrinə insan amilinin təsirini minimuma endirir.

Çağrı mərkəzində çoxlu kommunikasiya alətləri dəsti var, ən əsası isə qarşılıqlı əlaqə sxemləri işlənib hazırlanıb ki, bu da sizə uğurlu nəticəyə zəmanət verir. Wilstream ilə əməkdaşlığa başlamaq və ya müştərini telefonla təkrar geri qazanmaq barədə daha ətraflı məlumatlar əldə etmək üçün aşağıdakı formanı doldurun və ya telefonla bizə zəng edin.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Çağrı mərkəzinin icarəsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Soyuq zəng

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Sifarişlərin qəbulu

650 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin cəlb edilməsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual ofis

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin təkrar geri qazanılması

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual katib

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Telefon sorğusu

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin