Çağrı mərkəzində sorğu aparma nədir?

Sorğu layihələri  telemarketinq xidmətlərindən biridir. “Wilstream” sorğuları avtomatlaşdırılmış müsahibə sistemi olan CATI texnologiyası vasitəsilə aparır. Bu texnologiyanın özəlliyi ondan ibarətdir ki, telefon və kompüter inteqrasiya oluna bilir. Bu da operator və müştərinin vaxtına qənaət etməyə imkan verir

Telefon sorğuları nə deməkdir?

  • marketinq qərarlarının düzgünlüyünə inam;
  • cari bazar vəziyyətinin sürətli qiymətləndirilməsi;
  • həyata keçirilən marketinq fəaliyyətlərinin effektivliyinin monitorinqi.

Konsultasiya

Telefon sorğusu sizə hədəf auditoriyanızdan istər müştərilərin üstünlük verdiyi özəllikləri, istər məhsul və ya xidmətlərinizi əldə etmə məqsədləri, istərsə də potensial istehlakçının portreti olsun, vacib məlumatları əldə etməyə imkan verəcək. Alınan məlumatlar sorğu formatında saxlanılır, çeşidlənir və onların əsasında araşdırmanın məqsədinə uyğun nəticələr göstərilir.

Anketi doldurarkən mürəkkəb məntiq və müəyyən ardıcıllıq bu cür sorğuların xarakterik xüsusiyyətləridir. Respondentin verdiyi cavabdan asılı olaraq, müəyyən suallar və hətta anketin böyük bir hissəsi buraxıla və ya əlavə oluna bilər. İnsan amilinin araşdırmanın nəticələrinə təsirini azaltmaq üçün sorğu anketlərinin doldurulması prosesini avtomatlaşdırmaq məqsədilə CATI proqramlarından istifadə edirik.

Əlbəttə, öz resurslarınızdan və əməkdaşlarınızdan istifadə edərək bu cür araşdırmalar apara bilərsiniz, lakin bu, çağrı mərkəzinə müraciətlə müqayisədə daha çox vaxtınızı alacaq. 

Autsorsinqin üstünlükləri:

  1. Böyük operator heyəti sayəsində bir neçə layihəni eyni vaxtda reallaşdırmaq imkanı.
  2. Ən müasir texniki avadanlıq və telekommunikasiya texnologiyaları (preview/prodictive dialing), kompüter-telefon inteqrasiyası (CTI) sistemlərindən istifadə;
  3. Layihənin icrasında operativlik və araşdırma nəticələrinin zəmanətli keyfiyyəti;
  4. Az xərc – əlaqə mərkəzinin operatorunun vaxtı hər hansı bir əməkdaşınızın iş saatından daha ucuzdur.
Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Wilstream çağrı mərkəzində telefonla sorğunun üstünlükləri:

  • Sorğular təşkil etməyə və nəticələr əsasında hesabatlar yaratmağa imkan verən peşəkar “BellView Fusion” proqramı və bütün bunlar avtomatik rejimdə;
  • Müxtəlif biznes sahələrində zəngin iş təcrübəsinə malik 700-dən çox supervayzer və layihə menecerlərindən ibarət operator heyəti;
  • Insan amili ilə əlaqəli səhvlərin baş vermə ehtimalının minimum olması, bir sözlə, müştərilər haqqında aktual və etibarlı informasiyanın əldə olunması;
  • Sərfəli maliyyə şərtləri – nəticəyə görə ödəniş sxeminə uyğun işləməyə hazırıq.

Wilstream çağrı mərkəzində layihələr üzrə iş prinsipi

  1. Siz www.wilstream.az saytına yerləşdirilən ərizə formasını doldurursunuz və ya “Wilstream” mütəxəssisi ilə əlaqə saxlayırsınız, tapşırıq və məqsədlərinizi təsvir edirsiniz. Çağrı mərkəzimizlə əlaqə saxladıqdan sonra bir saat ərzində mümkün realizasiya variantları və maliyyə sxemlərinin yer aldığı ilkin kommersiya təklifini alacaqsınız. Onlardan sizə ən uyğun gələn variantı seçirsiniz və layihə üzrə işlərə start verilir.
  2. Xüsusi layihə menecerləri parametrləri – əsas tapşırığı, sorğu vərəqəsinin məzmununu, respondent qrupları və sayı və nəticələrin yer aldığı hesabatın formatını müəyyənləşdirir və sonra onları sizinlə razılaşdırırlar. İstəkləriniz və düzəlişləriniz həm ilkin, həm də sonrakı mərhələlərdə nəzərə alınacaq.
  3. Telefon sorğusu işə salınır, ona xüsusi supervayzerin köməyi ilə nəzarət edə bilərsiniz. Supervayzer operatorların işinə, sorğunun gedişinə nəzarət edir və belə bir ehtiyac yaranarsa, lazımi dəyişikliklər barədə məlumat verir. Proses boyu zənglər keyfiyyətə nəzarət xidməti tərəfindən izlənilir.
  4. Sorğu başa çatdıqdan sonra nəticələri ümumiləşdirən hesabat hazırlanır.
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Wilstream ilə telefon sorğusu biznesinizə necə kömək edə bilər?

  • Hədəf auditoriyanızın portretini formalaşdıra biləcəksiniz ki, bu da marketinq və reklam tədbirlərinin dəqiqliyi və effektivliyini artıracaq.
  • Araşdırma sayəsində şirkət fəaliyyəti üçün yeni seqmentlər və ya potensial müştərilərdən ibarət əlavə qruplar müəyyənləşdirilir.
  • Rəqib araşdırması – istehlakçılarla sorğu aparmaqla güclü və zəif tərəflərinizi, eləcə də rəqib firmaların xüsusiyyətlərini təyin edə biləcəksiniz.
  • Sorğu müştərilərin ehtiyac və istəklərini qiymətləndirməyə, onların əsasında ən çox tələb olunan məhsul və ya xidmət qruplarını müəyyən etməyə kömək edəcək.
  • Bu yolla siz həyata keçirilən marketinq və ya reklam tədbirlərinin effektivliyini öyrənə, həmçinin müxtəlif müştəri cəlbetmə mənbələrini müqayisə edib, onlardan ən effektivini müəyyənləşdirə bilərsiniz.
  • Sorğu hədəf auditoriyanızın maraq və motivlərini ortaya çıxaracaq, siz isə kommersiya təkliflərini daha məqsədyönlü şəkildə tərtib edə biləcəksiniz.
  • İstənilən halda, telefon sorğuları vasitəsilə əldə edilən məlumatlar marketinq və reklama vəsaiti daha ağıllı və effektiv xərcləməyə imkan verəcək. Məhsulunuzu ən çox tələb olunan sahələrdə tanıtmaqla satışlarınızı artıra və bazarda təsirinizi genişləndirə biləcəksiniz.
Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Müştərilərə zəng etmək

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin