Müştərilərlə işin ən vacib tərəfi onlarla əks əlaqənin təşkilidir. Onlar məhsul və ya xidmətiniz haqqında öz fikirlərini bildirə, istismarla bağlı bəzi təfərrüatları aydınlaşdıra və ya məhsulla əlaqəli məsələlərdə məsləhət ala bilməlidirlər.

Bütün bunlar Wilstream əlaqə mərkəzi ilə birlikdə mümkündür! Şirkətinizə sorğu xidmətinin təşkilini təklif edirik. Günün 24 saatı, həftənin 7 günü müştərilərinizlə əlaqə saxlanılacaq, onların sualları cavablandırılacaq və heç bir zəng cavabsız qalmayacaq.


Konsultasiya

Sorğu-məlumat xidməti kimlərə maraqlı gələ bilər?

  • Klinika və tibb mərkəzləri – bu müəssisələrin pasiyentləri tez-tez telefon konsultasiyasına ehtiyac duyurlar;
  • Zəmanət xidməti göstərən şirkətlər;
  • Səyahət təşkili ilə bağlı tez-tez zəng edən tur operatorları;
  • İstənilən ölçülü ticarət və istehsal şirkətləri;
  • Baş ofisi başqa ölkələrdə yerləşən nümayəndəliklər;
  • Müştəri dəstəyinə ehtiyacı olan bank və sığorta şirkətləri.

Telefonla dəstək xidməti sizə istehlakçı konsultasiyasını reallaşdırmağa, onu cari aksiyalar, xüsusi təkliflər və ya endirimlər barədə məlumatlandırmağa, habelə müştəri zənglərinin tezliyini və onlar tərəfindən verilən sualları müəyyənləşdirməyə imkan verir. Bütün bunlar xidmətinizin keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edəcək.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Sorğu xidmətinin iş prinsipi

  1. Sifarişçinin təqdim etdiyi məhsul və ya xidmətlərin öyrənilməsi. Sahəni araşdırmadan istehlakçı problemlərini effektiv həll etmək mümkün deyil. Məhz bu səbəbdən Wilstream çağrı mərkəzi müştərilərin ehtiyacları üçün operatorlar hazırlayır.
  2. Tapşırıq əsasında operator heyətinin yığılması. Əməkdaşlarımızın çoxu artıq müxtəlif biznes sahələrində təcrübəyə malikdirlər. Bu da onlara müştəri müraciətlərininin öhdəsindən daha yaxşı gəlməyə imkan verir.
  3. Tipik vəziyyətlərin həlli üçün ssenarilərin işlənib hazırlanması. Operatorların işini optimallaşdırmaq üçün sizinlə birlikdə ən çox verilən sualları və onlara cavabları müəyyənləşdiririk.
  4. İstehlakçılardan daxil olan zənglərin idarə edilməsi. Kommunikasiya bacarıqları və telefon danışıqlarının aparılması təcrübəsi müştərilərin istənilən probleminin effektiv və tez həllini təmin edir.
  5. Hesabatların təqdim edilməsi. Ehtiyaclarınızdan asılı olaraq, marketinq və ya satış strategiyanızı müəyyənləşdirmək üçün lazım olan məlumatları təqdim edəcəyik.

Sorğu xidmətinin təşkili yalnız istifadəçilərlə əks əlaqə üçün deyil, eyni zamanda şirkətin nüfuzunu yaxşılaşdırmaq və müştəri loyallığını artırmaq üçün lazımdır. Təsəvvür edin, bir insanın sualı var və həll yolu təklif edən heç kim yoxdur. Həmin insan özünü necə hiss edər? Yaxud kimsə şirkətinizə zəng edir, amma cavab verən yoxdur. Müştərilərin qayğısına qalmaq müasir dövrdə marketinq üçün çox vacibdir. Müştəri dəstəyi xidməti müştərilərlə isti münasibətlər qurmaq yolunda əla addımdır.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Virtual ofis

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin