“Wilstream” çağrı mərkəzinin fəaliyyət istiqamətlərindən biri müştəri məlumat bazalarının yenilənməsi və yaradılmasıdır. Meyarlarınızı rəhbər tutaraq gələcəkdə qarşılıqlı əlaqə qura biləcəyiniz “B2C” və ya “B2B” əlaqə bazası yaradırıq. Bu, telemarketinq xidmətləri vasitəsilə həyata keçirilə bilər: operator elə ilk zəngdəcə məhsul təklif edə və ya istehlakçılara şirkətiniz haqqında məlumat xarakterli zəng edə bilər.

Aktuallaşdırma dedikdə, artıq mövcud müştəri bazalarında qeyd olunan əlaqə nömrələrindən məlumatların toplanması başa düşülür. Bu, məlumatları dəqiqləşdirmək və yeni məlumatları əlavə etmək üçün edilir, eyni zamanda istehlakçıya şirkətinizin mövcudluğu xatırladılır.


Konsultasiya

İşlədiyimiz məlumat bazaları:

  • Əvvəllər sizinlə əməkdaşlıq təcrübəsi olmuş müştərilər və ya tərəfdaşlar;
  • Müstəqil şəkildə tərəfinizdən toplanmış potensial müştəri bazası;
  • Fiziki və ya hüquqi şəxslərdən ibarət ixtiyari məlumat bazaları;
  • Şirkətiniz üçün “Wilstream” mütəxəssisləri tərəfindən seçilmiş müştərilər;

Məlumat bazasının ölçüsünün fərqi yoxdur: operatorlarımız yüz minlik siyahıları emal edir. Ən vacib şərt məlumatlarda “Wilstream” mütəxəssisinin müştəri ilə əlaqə saxlayıb lazımi məlumatlar əldə edə biləcəyi telefon nömrəsinin olmasıdır.

Məlumat bazalarının yenilənməsinin qiyməti aşağıdır, üstəlik, bu vəsait qısa müddət ərzində özünü doğruldur, çünki ilkin əlaqə nömrələri ilə müqayisədə ondan istifadə daha effektivdir.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Wilstream çağrı mərkəzinin fəaliyyət istiqamətləri

  1. Əgər bazara yeni məhsul və ya xidmətlə daxil olacaqsınızsa, potensial müştəri bazasının əvvəlcədən formalaşdırılması satış menecerlərinə rahat olacaq. Sahələr, şirkət ölçüləri, onların lokasiyası baxımından istəklərinizi nəzərə alan mütəxəssislərimiz satıcılarınız üçün yeni məlumat bazası yaradacaqlar. Beləliklə, fəaliyyətinizin ilk mərhələsində hədəf auditoriyanıza birbaşa çıxış əldə edəcəksiniz! Telemarketinq xidməti də maraqlı gələ bilər.
  2. Müştəri bazanız uzun illər əvvəl tərtib edilib. Hazırda bütün müştərilərin, o cümlədən əlaqə saxlamadığınız müştərilərin diqqətinə çatdırmaq istədiyiniz yeni unikal təklifiniz var. Məlumatı e-poçt vasitəsilə göndərmək qərarına gəlsəniz də, təəssüf ki, bir çox müştərilərin əlaqə məlumatlarında yalnız telefon nömrəsi qeyd olunub. Çağrı mərkəzinin operatorları dərhal bazanızdakı bütün müştərilərə zəng edərək sizə lazım olan məlumatları dəqiqləşdirəcəklər. Alternativ variant da mövcuddur: “Wilstream” mütəxəssisləri zəng edərkən mövcud təklifdən bəhs edəcək və müştəriləri şirkətə müraciət etməyə inandıracaqlar.
  3. Qəbul edilmiş təcrübəyə əsasən, müştəri və tərəfdaşlar peşə bayramları da daxil olmaqla, bütün əlamətdar günlər münasibətilə təbrik edilməlidir. Hədiyyə göndərmək üçün məlumatlar – indeksli və ya elektron poçt ünvanı mütləq yenilənməlidir. Çünki bir yerdən başqa yerə köçmək artıq tez-tez rast gəlinən hadisədir. “Wilstream” mütəxəssisləri məlumatları yenilədikdən sonra əmin ola bilərsiniz ki, bütün təbriklər ünvanına çatacaq!

“Bu ki çox sadədir!” – belə deyə bilərsiniz. Yaxud da fikirləşə bilərsiniz ki, “Məsafədən işləyən çağrı mərkəzi podratçı qismində nəyimə lazımdır? Lazım gəldikdə menecerlərim bütün müştərilərə özləri zəng edə bilərlər”. 

Niyə məlumatlar bazasını şirkətin şəxsi imkanları hesabına yeniləmək effektli deyil?

  • İnsan resurslarına böyük vəsait xərclənir: menecerləriniz öz işləri ilə məşğuldurlar, əgər bir neçə minlik bazanız varsa, bu, onları əsas öhdəliklərindən yayındıracaq.
  • Məhdud texniki resurslar: telefon başında bir neçə mütəxəssis şirkət nömrəsini məşğul etməklə əlçatanlığı xeyli azaldacaq.
  • Qısa icra müddətləri: adətən məlumatların yenilənməsi mümkün qədər qısa müddətdə həyata keçirilməlidir və şirkətin əməkdaşları ilə müqayisədə təcrübəli operatorlar bu işin öhdəsindən daha yaxşı gəlir.
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

“Wilstream” çağrı mərkəzinin təkliflər paketi

  • Hər biri müxtəlif biznes sahəsində iş təcrübəsinə və yüksək kommunikativ bacarıqlara malik 700-dən çox operatordan ibarət işçi heyəti.
  • Təlim keçmiş mütəxəssislər qrupu: supervayzerlərimiz və layihə menecerlərimiz hər zaman sizinlə əlaqədə olacaq və tələblərinizə, istəklərinizə uyğun olaraq iş prosesinə nəzarət edəcəklər.
  • Müştərinin xətdə gözləmə müddətini azaltmağa və operatorların məhsuldarlığını artırmağa imkan verən ən müasir telekommunikasiya avadanlığı.
  • Kompüter-telefon inteqrasiyası və avtomatlaşdırılmış zəng texnologiyalarından istifadə — bu, bəzi telemarketinq xidmətlərinin həyata keçirilməsində həm bizim, həm də sizin xərclərinizi azaltmağa imkan yaradır.

Çağrı mərkəzinin iş prosesi

  1. “wilstream.az” saytında maraqlandığınız xidmət üçün sorğu doldurursunuz və ya mütəxəssislə əlaqə saxlayırsınız. Bir saat ərzində ilkin kommersiya təklifi göndərilir. Təklifdə tapşırığın həll yolları və ilkin qiymət öz əksini tapır. Layihə ilə bağlı sonrakı müzakirə konkret sizin üçün çağrı mərkəzinin xidmətlərini daha dəqiq hesablamağa imkan verəcək.
  2. Layihənin menecer qrupu layihənin məqsədləri, məlumat xarakterli materialları, çağırış ssenariləri, format, hesabatın təqdim olunacağı vaxt və təbii ki, yekun məlumat bazasının parametrlərini sizinlə müzakirə edib razılaşdıracaq. Eyni zamanda istək və təklifləriniz layihənin bütün mərhələlərində nəzərə alınacaq.
  3. Bütün iş prosesi boyu supervayzer operatorlara nəzarət edəcək və telekommunikasiyanın səmərəliliyini artırmaq üçün şirkətinizdəki məsul şəxslə qarşılıqlı əlaqədə olacaq. Siz layihənin icrası zamanı qeydə alınan danışıqları dinləyə və öz düzəlişlərinizi edə bilərsiniz, supervayzer isə işi optimallaşdırmaq üçün həll yolları təklif edə bilər.
  4. “Wilstream” çağrı mərkəzinin keyfiyyətə nəzarət departamenti işgüzar nəzakət qaydalarına nöqsansız riayət edəcək və gələcək müştərilərlə yaxşı münasibət qurmaq məqsədilə zənglərin keyfiyyətinə və layihənin gedişatına nəzarət edəcək.

Bu cür iş alqoritmi imkan verir ki, özümüzü ən yaxşı çağrı mərkəzlərindən biri adlandıraq. Bu alqoritm istənilən mürəkkəblikdə layihələrin yüksək keyfiyyətli və sürətli icrasını təmin edir. Bir daha təcrübəmizi təsdiqləyir və müştəri məmnuniyyətinə zəmanət veririk.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Banklara

İstənilən maliyyə təşkilatı, o cümlədən bank prosesləri optimallaşdırmalı və resurslarına qənaət etməlidir. Müştəri dəstəyi və kommunikasiyaya çox vaxt və resurs tələb olunur, lakin biz şirkətinizə peşəkar həll yolu təklif etməyə hazırıq – autsorsinq.

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Sığorta şirkətlərinə

Bu gün, demək olar, hər bir sığorta şirkətinin böyük müştəri bazası və əlaqə mərkəzinin mütəxəssisləri tərəfindən yüksək keyfiyyətli məlumat dəstəyi tələb edən geniş xidmət paketi (sığorta məhsulları) var. Siz müştəri dəstəyi xidmətinizi peşəkar operatorlar və böyük təcrübəyə malik mütəxəssislərin çalışdığı çağrı mərkəzimizə həvalə edə bilərsiniz. Bu, xərclərinizi azaltmaqla yanaşı, xidmət keyfiyyətindən dolayı arxayın olmağınıza imkan verəcək.

600 AZN-dən başlayan qiymət
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərə zəng etmək

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin təkrar geri qazanılması

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin