Hədəf auditoriyasının öyrənilməsi uğurlu biznes qurmaq yolunda mühüm addımdır. Buna görə şirkətlər məhsul və ya xidməti tanıdan zaman istehlakçı davranışının bütün amillərini nəzərə almağa çalışaraq müxtəlif növ tədqiqatlara investisiya qoyurlar. Adətən, bu cür fəaliyyətlərə qoyulan vəsaitlər satışların həcminin artımı və müştəri loyallığının yüksəlməsi şəklində geri qayıdır. Sosioloji sorğu sizin şirkətinizin fəaliyyətini necə dəyişdirə bilər?


Konsultasiya

Sosioloji sorğu nədir?

Bu tədqiqat növü müştərilərin davranışlarının xüsusiyyətlərini müəyyən etmək üçün onlara edilən zənglərdən ibarətdir. İstehlakçıların ehtiyacları və gözləntiləri barədə tam və aydın məlumat sizə reklam və marketinq tədbirlərinin gələcək effektivliyini təmin edərək, hədəf auditoriyanın portretini yaratmağa imkan verəcək. Bundan əlavə, telefon sorğuları tez - tez rəqibləri öyrənmək və onların güclü və zəif tərəflərini müəyyən etmək üçün istifadə olunur.

Sosioloji sorğunun hazırlanması peşəkarlıq tələb edən bir işdir, buna görə də sorğunun təşkili və aparılmasını lazımi resurslara və təcrübəyə malik olan şirkətə həvalə etmək daha yaxşıdır. Wilstream çağrı mərkəzinə müraciət etməklə siz müxtəlif tədqiqat istiqamətlərində müxtəlif sahələrdən olan şirkətlər ilə əməkdaşlıq edən ixtisaslı podratçı alacaqsınız.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Telefonla sosioloji sorğunun təşkili necə gedir?

  1. Müştərinin biznesi ilə tanışlıq.
    İstehlakçıların problemlərini başa düşülməsi və dəqiqləşdirici sualların düzgün qoyulması üçün sorğunu keçirməzdən əvvəl tədqiqat obyekti olan məhsul və ya xidməti və şirkətin fəaliyyət xüsusiyyətlərini öyrənmək lazımdır.
  2. Söhbətin ssenarisinin yaradılması.
    Operatorun respondentlə əlaqə qura bilməsi və yalnız bundan sonra tədqiqatın mahiyyətinə keçə bilməsi üçün sorğuda sualların tərkibi ilə yanaşı, onların ardıcıllığı da vacibdir.
  3. Layihə qrupunun seçimi.
    Prioritet seçim sizin fəaliyyət sahənizdə artıq təcrübəsi olan işçilərdir. Əgər onlar kifayət etməzsə, biz digər operatorları sizin şirkətinizin fəaliyyətinin xüsusiyyətləri ilə tanış etmək üçün bir sıra təlimlər keçirəcəyik.
  4. Müştərilər arasında sorğu.
    Hər şey birbaşa sorğunun keçirilməsi mərhələsində başlanır. Sizin təqdim etdiyiniz və ya çağrı mərkəzi tərəfindən seçilmiş məlumat bazası ilə işləyərək, Wilstream mütəxəssisləri lazımi məlumatları toplayacaqlar.
  5. Nəticələrin izahı.
    Bu, yəqin ki, ciddi analitik bacarıq və düşüncə tələb edən sosioloji tədqiqatın ən çətin hissəsidir. Tədqiqatın məqsədindən asılı olaraq, biz alınan məlumatları öyrənəcəyik və sizin biznesinizin inkişafının gələcək istiqamətini müəyyən etməyə kömək edəcək bir nəticə əldə edəcəyik.

Telefon ilə sosioloji sorğunun keçirilməsi təkcə istehlakçı auditoriyasını öyrənməyə deyil, həm də rəqibləriniz haqqında məlumat toplamaq və ya həyata keçirilən marketinq, eləcə də reklam kampaniyalarının effektivliyini izləmək istədiyiniz halda sizə kömək edəcək. Bu cür tədqiqatların aparılmasının sürəti və asanlığı onu faydalı biznes alətinə çevirir.

Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Wilstream ilə sosioloji sorğunun təşkilinin faydası nədir?

  • Çağrı mərkəzinin müxtəlif biznes sahələri ilə işləyən 700 - dən çox operatoru.
  • İnsan amilinin təsir dərəcəsini azaldan və layihənin tam şəffaflığını təmin edən müasir avadanlıq və proqram təminatı.
  • Sosioloji tədqiqatın hazırlanmasında ən xırda detalların belə nəzərə alınması.
  • Sorğunun qısa keçirilmə vaxtı və onun nəticələrinin işlənməsi.
  • Bütün telefon danışıqlarının qeydləri daxil olmaqla, tədqiqatın gedişi haqqında ətraflı hesabatlar.
  • İstənilən biznes üçün qiymət təklifləri - kiçik şirkətlərdən tutmuş nəhəng korporasiyalara qədər.

Tədqiqat aparmaq üçün çağrı mərkəzi seçməkdə çətinlik nədədir?

Məsələ bundadır ki, layihənin işə salınması üçün işçilərin hazırlanması son dərəcə vacibdir və operatorların peşəkarlığı ilə yanaşı, çağrı mərkəzinin özünün də kifayət qədər geniş imkanlara malik olmasını tələb edir. Wilstream, bizim çağrı mərkəzimizin  operatorlarının ünsiyyət bacarıqlarının və mehribanlığının yalnız sizin istehlakçılar ilə münasibətlərinizi yaxşılaşdıracağına zəmanət verməyə hazırdır.

Öz müştəriləriniz haqqında ətraflı məlumat əldə etmək üçün sizin aşağıdakı müraciət formasını doldurmağınız və ya telefonla bizə zəng etməyiniz kifayətdir. Bizim menecerlərimiz sosioloji sorğunun vaxtını və qiymətini müzakirə etmək üçün mütləq sizinlə əlaqə saxlayacaqlar.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Telefon sorğusu

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin