Hədəf auditoriyasının öyrənilməsi uğurlu biznes qurmaq yolunda mühüm addımdır. Buna görə şirkətlər məhsul və ya xidməti tanıdan zaman istehlakçı davranışının bütün amillərini nəzərə almağa çalışaraq müxtəlif növ tədqiqatlara investisiya qoyurlar. Adətən, bu cür fəaliyyətlərə qoyulan vəsaitlər satışların həcminin artımı və müştəri loyallığının yüksəlməsi şəklində geri qayıdır. Sosioloji sorğu sizin şirkətinizin fəaliyyətini necə dəyişdirə bilər?
Konsultasiya
Sosioloji sorğu nədir?
Bu tədqiqat növü müştərilərin davranışlarının xüsusiyyətlərini müəyyən etmək üçün onlara edilən zənglərdən ibarətdir. İstehlakçıların ehtiyacları və gözləntiləri barədə tam və aydın məlumat sizə reklam və marketinq tədbirlərinin gələcək effektivliyini təmin edərək, hədəf auditoriyanın portretini yaratmağa imkan verəcək. Bundan əlavə, telefon sorğuları tez - tez rəqibləri öyrənmək və onların güclü və zəif tərəflərini müəyyən etmək üçün istifadə olunur.
Sosioloji sorğunun hazırlanması peşəkarlıq tələb edən bir işdir, buna görə də sorğunun təşkili və aparılmasını lazımi resurslara və təcrübəyə malik olan şirkətə həvalə etmək daha yaxşıdır. Wilstream çağrı mərkəzinə müraciət etməklə siz müxtəlif tədqiqat istiqamətlərində müxtəlif sahələrdən olan şirkətlər ilə əməkdaşlıq edən ixtisaslı podratçı alacaqsınız.