Sosial şəbəkələr və messencerlərin populyarlığının sürətlə artmasına baxmayaraq, müştərilərlə iş zamanı telefon zəngləri əsas vasitələrdən biri olaraq qalır. Keyfiyyətə nəzarət xidməti çağrı mərkəzi operatorlarının və ya satış menecerlərinin işini qiymətləndirməyə və ona nəzarət etməyə kömək edir. Keyfiyyətə nəzarət xidmətinizin effektivliyini yoxlamaq istəyirsinizsə, “Wilstream” mütəxəssislərindən müstəqil audit xidməti sifariş edin.
Müəyyən müddət ərzində və ya müəyyən edilmiş zəng həcmi çərçivəsində keyfiyyətə nəzarət departamentinizin işini qiymətləndirməyə kömək edəcəyik. Mütəxəssislərimiz tərəfindən aparılan araşdırma sizə aşağıdakı suallara cavab tapmağa yardımçı olacaq:
- Qiymətləndirmə vərəqi düzgün tərtib edilibmi?
- Operator və ya menecerlərin işinin qiymətləndirmə parametrləri düzgün seçilibmi, onların işi obyektiv qiymətləndirilirmi?
- Son istifadəçilərlə iş alqoritmi səriştəli tərtib edilibmi və operatorlara həmin alqoritmlə işləmək asandırmı?
- Hansı tədbirlər operatorların səmərəliliyini artırmağa və zənglərdən maksimum yararlanmağa kömək edəcək?
- Çağrı mərkəzinin heyəti və ya satış menecerləri üçün keçirilən təlimlər effektivdirmi?
Xidməti necə sifariş etməli?
Zəng zamanı ofisinizdə danışıqlar qeydə alınmırsa, xidmətin işə salınması.
Xidmətin hazırlanması, müştəridən qiymətləndirmə vərəqinin alınması.
Danışıqların əməkdaşımız tərəfindən dinlənilməsi və təhlili (işçi hər bir söhbəti dinləyərkən qiymətləndirmə vərəqinin bəndlərinə qiymətlərini, şərhlərini, vacib məlumatları daxil edir).
Seçilmiş dövr üçün hesabatın hazırlanması və təhvil verilməsi.
Aparılan auditin nəticəsində sizin üçün bütün əsas parametrləri qiymətləndirməklə dinlənilən danışıqlar üzrə hesabat və ətraflı tövsiyələr hazırlayacağıq.
müraciət edin
Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.
maraqlı ola bilər
Bizim ilə əlaqə saxlayın