Sosial şəbəkələr və messencerlərin populyarlığının sürətlə artmasına baxmayaraq, müştərilərlə iş zamanı telefon zəngləri əsas vasitələrdən biri olaraq qalır. Keyfiyyətə nəzarət xidməti çağrı mərkəzi operatorlarının və ya satış menecerlərinin işini qiymətləndirməyə və ona nəzarət etməyə kömək edir. Keyfiyyətə nəzarət xidmətinizin effektivliyini yoxlamaq istəyirsinizsə, “Wilstream” mütəxəssislərindən müstəqil audit xidməti sifariş edin.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Müəyyən müddət ərzində və ya müəyyən edilmiş zəng həcmi çərçivəsində keyfiyyətə nəzarət departamentinizin işini qiymətləndirməyə kömək edəcəyik. Mütəxəssislərimiz tərəfindən aparılan araşdırma sizə aşağıdakı suallara cavab tapmağa yardımçı olacaq:

  • Qiymətləndirmə vərəqi düzgün tərtib edilibmi?
  • Operator və ya menecerlərin işinin qiymətləndirmə parametrləri düzgün seçilibmi, onların işi obyektiv qiymətləndirilirmi?
  • Son istifadəçilərlə iş alqoritmi səriştəli tərtib edilibmi və operatorlara həmin alqoritmlə işləmək asandırmı?
  • Hansı tədbirlər operatorların səmərəliliyini artırmağa və zənglərdən maksimum yararlanmağa kömək edəcək?
  • Çağrı mərkəzinin heyəti və ya satış menecerləri üçün keçirilən təlimlər effektivdirmi?
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Xidməti necə sifariş etməli?


Zəng zamanı ofisinizdə danışıqlar qeydə alınmırsa, xidmətin işə salınması.

Xidmətin hazırlanması, müştəridən qiymətləndirmə vərəqinin alınması.

Danışıqların əməkdaşımız tərəfindən dinlənilməsi və təhlili (işçi hər bir söhbəti dinləyərkən qiymətləndirmə vərəqinin bəndlərinə qiymətlərini, şərhlərini, vacib məlumatları daxil edir).

Seçilmiş dövr üçün hesabatın hazırlanması və təhvil verilməsi.

Aparılan auditin nəticəsində sizin üçün bütün əsas parametrləri qiymətləndirməklə dinlənilən danışıqlar üzrə hesabat və ətraflı tövsiyələr hazırlayacağıq.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Çağrı mərkəzinin icarəsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Soyuq zəng

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Sifarişlərin qəbulu

650 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin cəlb edilməsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual ofis

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin təkrar geri qazanılması

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual katib

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Telefon sorğusu

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin