Müştərilərin cəlb edilməsi üçün nəzərdə tutulan hərtərəfli sxem böyük əhəmiyyət kəsb edir. Məhsul və ya xidmətdə maraqlı yeni əlaqələrin axtarışı, mövcud müştərilərin əldə saxlanılması və onların loyallığının artırılması mütəxəssislərdən böyük səy tələb edən çətin bir işdir. Təəssüf ki, şirkətlər nadir hallarda bunun üçün müvafiq şöbələr ayırırlar və bu işi əməkdaşların digər vəzifə öhdəlikləri ilə birləşdirmək nadir hallarda uğurlu nəticələnir. Məhz bu səbəbdən autsorsinq çağrı mərkəzlərinin xidmətləri getdikcə daha çox populyarlaşır.


Konsultasiya

Müştərilərin cəlb olunması üzrə xidmətin iş prinsipi

İstehlakçıları cəlb etmək üçün tez-tez “zəng-təklif-zəng” sxemindən istifadə olunur.

  1. Müştəri məlumatlarının yenilənməsi . İlk zəng məhsul və ya xidmətinizin potensial istehlakçısı haqqında məlumatın dəqiqləşdirilməsi, ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi və alınan cavabların vahid məlumat bazasına daxil edilməsini nəzərdə tutur. Bu mərhələnin nəticəsi qərar qəbul edən şəxsə çıxış əldə etmək və onun təklif olunan məhsula marağının dərəcəsini müəyyən etməkdir.
  2. Fərdi təklifin göndərilməsiİlk söhbət əsnasında əldə olunan bütün məlumatları daxil etməklə kommersiya təklifini maksimum fərdiləşdirmək mümkün olur.
  3. Qəbul edilmiş kommersiya təklifi haqqında rəylərin toplanması Təklif göndərildikdən bir müddət sonra qarşı tərəfin reaksiyasını öyrənmək üçün ona təkrar zəng etmək məqsədəuyğun hesab edilir.
Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

“Wilstream” vasitəsilə telefonla yeni müştəriləri cəlb etməyin üstünlükləri:

  • Müştəri ilə birbaşa əlaqə Digər ünsiyyət üsullarından, məsələn, adi və ya elektron poçtdan fərqli olaraq, telefon danışığı zamanı bütün məlumatlar istehlakçıya çatdırılır.
  • Dərhal əks əlaqə Müştərinin təklif olunan məhsul və ya xidmətə müsbət və ya mənfi reaksiya verməsi zəngin əsas məqsədidir. Birinci halda, əlavə alıcı qazanacaqsınız, ikinci halda, kommersiya təklifinizi yaxşılaşdırmaq imkanınız olacaq.
  • Layihə ilə bağlı ətraflı hesabat “Wilstream” çağrı mərkəzi sizə faktiki kontaktların sayı, müştərilərin əsas iradları, müştəri bazasındakı səhvlərin faizi və təbii ki, məhsulunuzu almağa razılıq verənlər haqqında məlumat verəcək.
  • Rahat maliyyə sxemi Test layihəsi başa çatdıqdan sonra nəticəyə, yəni müştəri ilə baş tutmuş əlaqəyə görə ödəniş edə bilərsiniz. Bu, çağrı mərkəzi ilə əməkdaşlığın ən sərfəli prinsipidir. Təcrübəmiz və texniki avadanlıqlarımız sayəsində alıcıya bazardakı orta qiymətdən daha aşağı qiymət təklif edirik.

Təbii ki, əməkdaşlarınızın bilavasitə öz öhdəliklərini yerinə yetirməyə vaxtının olması məsafədən çağrı mərkəzi ilə işləməyin əsas üstünlüyüdür. Menecerləriniz şirkətinizlə əməkdaşlığa hazır olan “isti” müştəri bazası əldə edir ki, bu da şübhəsiz ki, satışa müsbət təsir göstərəcək.

Müştərilərinizlə kommunikasiyanı peşəkarlara həvalə edin: “Wilstream” ilə əməkdaşlığa başlayın — biz telefonla müştəri cəlb etməyin yollarını bilirik! Mütəxəssislərimizdən birinin sizinlə əlaqə saxlaması üçün aşağıdakı ərizə formasını doldurmağınız və ya bizə zəng etməyiniz kifayətdir.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Soyuq zəng

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Məlumat bazasının aktuallaşdırılması

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin