Müştərilərin cəlb edilməsi üçün nəzərdə tutulan hərtərəfli sxem böyük əhəmiyyət kəsb edir. Məhsul və ya xidmətdə maraqlı yeni əlaqələrin axtarışı, mövcud müştərilərin əldə saxlanılması və onların loyallığının artırılması mütəxəssislərdən böyük səy tələb edən çətin bir işdir. Təəssüf ki, şirkətlər nadir hallarda bunun üçün müvafiq şöbələr ayırırlar və bu işi əməkdaşların digər vəzifə öhdəlikləri ilə birləşdirmək nadir hallarda uğurlu nəticələnir. Məhz bu səbəbdən autsorsinq çağrı mərkəzlərinin xidmətləri getdikcə daha çox populyarlaşır.
Konsultasiya
Müştərilərin cəlb olunması üzrə xidmətin iş prinsipi
İstehlakçıları cəlb etmək üçün tez-tez “zəng-təklif-zəng” sxemindən istifadə olunur.
- Müştəri məlumatlarının yenilənməsi . İlk zəng məhsul və ya xidmətinizin potensial istehlakçısı haqqında məlumatın dəqiqləşdirilməsi, ehtiyacların müəyyənləşdirilməsi və alınan cavabların vahid məlumat bazasına daxil edilməsini nəzərdə tutur. Bu mərhələnin nəticəsi qərar qəbul edən şəxsə çıxış əldə etmək və onun təklif olunan məhsula marağının dərəcəsini müəyyən etməkdir.
- Fərdi təklifin göndərilməsiİlk söhbət əsnasında əldə olunan bütün məlumatları daxil etməklə kommersiya təklifini maksimum fərdiləşdirmək mümkün olur.
- Qəbul edilmiş kommersiya təklifi haqqında rəylərin toplanması Təklif göndərildikdən bir müddət sonra qarşı tərəfin reaksiyasını öyrənmək üçün ona təkrar zəng etmək məqsədəuyğun hesab edilir.