Qaynar xəttin iş prinsipi
Qaynar xətt təşkilatınıza çoxlu sayda zəng qəbul etmək lazım gəldikdə yaradılır. Qaynar xətt 24/7, həftəsonları və bayram günləri olduğu kimi, təkcə iş günləri də işləyə bilər. Sizə uyğun varianta özünüz qərar verin.
“Wilstream” qaynar xəttin təşkili və xidmətini öz üzərinə götürməyə hazırdır. İşçi heyətimiz təcrübəli operatorlardan ibarətdir. Nəinki daxil olan zəngləri operativ emal etməyə, eyni zamanda danışıqları qeydə almağa imkan verən müasir texnologiyamız var. Layihənin istənilən mərhələsində görülən işlər, habelə sizə lazım olan statistika və analitika haqqında ətraflı hesabat əldə edə bilərsiniz.
Konsultasiya
“Qaynar xətt” xidmətini nə zaman sifariş etmək lazımdır?
Bu xidmət öz biznesini yeni, daha yüksək səviyyəyə qaldırmağı planlaşdıranlar üçündür. Çox vaxt aşağıdakılar lazım olduqda sifariş verilir:
- satış reallaşdırmaq, reklam kampaniyası aparmaq;
- məhsul və xidmətlərə mövsümi tələbat zamanı artan zəngləri idarə etmək;
- daimi texniki dəstək xidmətini təşkil etmək;
- şikayətlərin operativ qəbulunu təmin etmək – hətta ən qəzəbli müştərinin şikayətinə qulaq asılsa və ondan üzr istənilsə, o, loyallığını saxlayacaq;
- internet mağaza, taksi, yeməklərin çatdırılma xidməti və ya digər oxşar şirkətdə sifarişlərin stabil qəbulunu təşkil etmək.
Öz çağrı mərkəziniz varsa, qaynar xəttə qoşulmaq sizə aşağıdakıları həll etməyə kömək edəcək:
- pik yüklənmə zamanı operatorlarınıza dəstək;
- ofisiniz bağlı olduqda – gecə və ya həftəsonları zənglərin qəbulu.
Qaynar xətt ilə zənglərin operativ qəbulu və emalını təşkil edirik. Bunun sayəsində şirkətiniz pozitiv imic qazanacaq, müştəri loyallığı və satışlar artacaq.