Müştəri məmnuniyyəti sorğuları (NPS/CSI sorğuları)
Müştəri məmnuniyyəti sorğularından əldə edilən məlumatlar qurumunuzun öz mövqeyini və çevikliyini qoruyub saxlaması, eləcə də müştərilərin ehtiyaclarını və istəklərini anlamaq üçün dəyərli fikirlər verir.
Uğurlu biznes sahibləri və menecerlər bilirlər ki, yeni müştəri cəlb etmək mövcud müştərini saxlamaqdan daha baha başa gəlir. Müştəriləri əldə saxlamaq və onlarla möhkəm əlaqələr qurmaq təkcə ona görə vacib deyil ki, o, sadəcə, rəqibinizdən yox, sizdən alış üçün geri dönsün, bu, həm də ona görə önəmlidir ki, müştəri brendinizin müdafiəçisinə çevrilsin.
Wilstream-in NPS/CSI xidməti sayəsində aşağdaki məqamlar üzrə aydın göstəricilər əldə edəcəksiniz: ümumi müştəri məmnuniyyətinin səviyyəsi, eləcə də fərdi proseslər, məhsullar və xidmətlər üzrə müştərilərinizin rəylərini. Müştəri məmnuniyyəti sorğuları biznesinizi təkmilləşdirmək və müştərilərinizin sizinlə qalmalarına əmin olmaları üçün vacib vasitələrdən biridir.
Müştəri məmnuniyyəti sorğuları (NPS/CSI sorğuları):
- Layihənin hazırlanması - 230 manat
- Nömrənin quraşdırılması – 20 manat
- Admin – 37 manat
- Operatorların iş saatları - 1500 dəqiqə * 0,25 manat = 375 manat/ay
- Mobil rabitə - 1500 dəqiqə * 0,15 manat = 225 manat/ay
Cəmi: 887 manat
Bizim ilə əlaqə saxlayın