Mətbuat mərkəzi

Qaynar xəttin səmərəliliyi: İşin uğuru zəng sayında deyil, təcrübədədir
09 / 01 / 25

Biznesimin çağrı mərkəzinə ehtiyacı varmı?
05 / 11 / 24

Səmərəli və effektiv çağrı mərkəzi üçün 5 məsləhət
11 / 10 / 24

Süni intellekt operatorları təkmilləşdirməyə kömək edə bilər, ancaq onları əvəz etməyə qadir deyil
28 / 08 / 24

Azalan xərclər, artan gəlirlər: Çağrı mərkəzinin autsorsinqi nə üçün dünya standartına çevrilir?
16 / 04 / 24

NPS və CSI sorğularının əhəmiyyəti
12 / 03 / 24

Müştəri xidmətinin transformasiyası: rəqəmsal çağrı mərkəzinin təkamülü
05 / 02 / 24

Biznesin inkişaf açarı: Çağrı mərkəzlərinin autsorsinqində miqyaslamanın və çevikliyin zəruriliyi
28 / 11 / 23

Gedən və gələn zənglər: Ətraflı icmal
28 / 11 / 23

Omnikanal kommunikasiya: Müştərilərlə etibarlı və kəsintisiz əlaqənin ən asan yolu
20 / 10 / 23

Qənaətdən ekspertizaya çıxış imkanına qədər: autsorsinq çağrı mərkəzləri bazarının sürətlə böyüməsinin səbəbləri
26 / 09 / 23

Wilstream-in birbaşa marketinq alətləri ilə satışlarınızı artırın
09 / 08 / 23

Müştərilərinizin brendinizin sadiq müdafiəçilərinə çevirən həll təqdim edirik. Wilstream satış şöbəsinin rəhbəri Viktoriya Qraçeva izah edir.
14 / 06 / 23

Wilstream çağrı mərkəzi və Aviasales əməkdaşlığa başlayıblar
05 / 05 / 23

Əlaqələr qurmaq sənəti. Wilstream-in təsisçisi Aydın Orucovla müsahibə.
19 / 04 / 23

Autsorsinq çağrı mərkəzi nədir?
31 / 12 / 22

Wilstream komandası iTicket şirkətləri üçün zənglərin emalı xidmətini təqdim edir.
04 / 11 / 22

Beynəlxalq çağrı mərkəzi xidməti artıq Bakıda
19 / 10 / 22

Wilstream komandası 5000-dən çox zəngə cavab verdi və reklam kampaniyasını uğurla icra etdi!
15 / 06 / 22

WILSTREAM yeni trend istiqaməti yaradıb
22 / 03 / 22
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin
Bizim ilə əlaqə saxlayın