Mətbuat mərkəzi

 ИИ в Контакт-Центрах: Вред или Польза?
Süni intellekt operatorları təkmilləşdirməyə kömək edə bilər, ancaq onları əvəz etməyə qadir deyil

28 / 08 / 24

От затрат к прибыли. Почему аутсорсинг колл-центра становится мировым стандартом.
Azalan xərclər, artan gəlirlər: Çağrı mərkəzinin autsorsinqi nə üçün dünya standartına çevrilir?

16 / 04 / 24

Значение опросов NPS и CSI
NPS və CSI sorğularının əhəmiyyəti

12 / 03 / 24

Трансформация обслуживания клиентов: Эволюция цифрового контакт-центра
Müştəri xidmətinin transformasiyası: rəqəmsal çağrı mərkəzinin təkamülü

05 / 02 / 24

 Развитие бизнеса: Легкая масштабируемость  и гибкость при аутсорсинге колл-центра
Biznesin inkişaf açarı: Çağrı mərkəzlərinin autsorsinqində miqyaslamanın və çevikliyin zəruriliyi

28 / 11 / 23

Исходящие и входящие вызовы: Детальный обзор
Gedən və gələn zənglər: Ətraflı icmal

28 / 11 / 23

Омниканальная коммуникация: Эволюция бесперебойного взаимодействия с клиентами
Omnikanal kommunikasiya: Müştərilərlə etibarlı və kəsintisiz əlaqənin ən asan yolu

20 / 10 / 23

От экономии до доступа к экспертизе: причины бума рынка аутсорсинга контактных центров
Qənaətdən ekspertizaya çıxış imkanına qədər: autsorsinq çağrı mərkəzləri bazarının sürətlə böyüməsinin səbəbləri

26 / 09 / 23

Максимизируйте продажи с помощью инструмента прямого маркетинга от Wilstream
Wilstream-in birbaşa marketinq alətləri ilə satışlarınızı artırın

09 / 08 / 23

Превращение клиентов в лояльных адвокатов бренда: Разбираем с Викторией Грачевой, руководителем отдела продаж
Müştərilərinizin brendinizin sadiq müdafiəçilərinə çevirən həll təqdim edirik. Wilstream satış şöbəsinin rəhbəri Viktoriya Qraçeva izah edir.

14 / 06 / 23

Компания Wilstream и Aviasales объявляют о начале сотрудничества
Wilstream çağrı mərkəzi və Aviasales əməkdaşlığa başlayıblar

05 / 05 / 23

Искусство налаживать связи. Интервью с основателем Wilstream Айдыном Оруджевым.
Əlaqələr qurmaq sənəti. Wilstream-in təsisçisi Aydın Orucovla müsahibə.

19 / 04 / 23

Аутсорсинговый контакт-центр: что это?
Autsorsinq çağrı mərkəzi nədir?

31 / 12 / 22

Wilstream предоставляет сервис по обработки звонков для компании iTicket.
Wilstream komandası iTicket şirkətləri üçün zənglərin emalı xidmətini təqdim edir.

04 / 11 / 22

Как организовать эффективную работу контакт-центра и не терять клиентов?
Beynəlxalq çağrı mərkəzi xidməti artıq Bakıda

19 / 10 / 22

Команда Wilstream обработала более 5000 звонков и успешно реализовала рекламную кампанию
Wilstream komandası 5000-dən çox zəngə cavab verdi və reklam kampaniyasını uğurla icra etdi!

15 / 06 / 22

В WILSTREAM AZ появилось новое трендовое направление
WILSTREAM yeni trend istiqaməti yaradıb

22 / 03 / 22

Мы внедрили новую обучающую платформу
Yeni tədris platformasını tətbiq etdik

14 / 03 / 22

Расширьте долю рынка с помощью WILSTREAM AZ
WILSTREAM AZ ilə əhatənizi genişləndirin

01 / 03 / 22

Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin