Biznesinizdə müştərilərlə birbaşa əlaqə nəzərdə tutulubsa, sizin dispetçer xidmətinə ehtiyacınız var. Dispetçer xidməti müraciətlərin vaxtında qəbulu, emalı və yönləndirilməsini təmin edir. Bakı və Azərbaycanın digər şəhərlərində bir çox şirkətə belə bir xidmət lazımdır.
Bunlara aşağıdakılar daxildir:
- onlayn mağazalar;
- nəqliyyat xidmətləri (taksi, yük daşımaları) göstərən şirkətlər;
- ərzaq məhsulları və hazır yeməklərin çatdırılması ilə məşğul olan şirkətlər;
- tibb mərkəzləri;
- böyük gül dükanları.
Konsultasiya
“Dispetçer mərkəzi” xidmətinin xüsusiyyətləri
“Wilstream” dispetçer xidmətinin təşkilini öz üzərinə götürəcək:
- operatorların tapılması;
- onların təlimatlandırılması – operatorlar şirkətinizin fəaliyyəti və onun xüsusiyyətləri barədə məlumatlı olmalıdır;
- çoxlu sayda zənglərin qəbul edilməsi və operatorların müştərilərlə danışıqlarının qeydə alınmasına imkan verəcək avadanlığın təqdimatı;
- lazımi hesabatın hazırlanması - hesabatı təhlil edə və dispetçer mərkəzinin effektivliyini qiymətləndirə biləcəksiniz.