Çağrı mərkəzinin iş prinsipi
Başqa biznes sahələrində olduğu kimi logistikada da auditoriya cəlbetmə mənbələri olmadan fəaliyyət göstərmək olduqca çətindir. Telemarketinq vasitələrindən yararlanmaq müştəri tapmağa və onları geri qaytarmağa kömək edir. Bunu autsorsinq çağrı mərkəzinin köməyi ilə reallaşdırmaq ən sərfəli yoldur. Bu, nəinki istehlakçılara səriştəli məsləhətlər verməyə imkan yaradacaq, həmçinin işçiləri müştərilərin şikayət və suallarından azad etməklə onların iş yükünü azaldacaq və vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirməyə şərait yaradacaq.
Konsultasiya
Logistikada çağrı mərkəzi xidmətlərindən təkcə şirkətlə müştərilər arasında kommunikasiya proseslərinin təmin edilməsi üçün deyil, həm də daxili kommunikasiyaların qurulması üçün istifadə oluna bilər. Logistika biznesində sinxronlaşdırılmış məlumat axınları bütövlükdə şirkətin uğurlu fəaliyyətinin əsasını təşkil edir və çağrı mərkəzi vasitəsilə bütün iş prosesini optimallaşdıraraq şöbələr arasında stabil əlaqə qurmaq mümkündür.