Çağrı mərkəzinin iş prinsipi

Başqa biznes sahələrində olduğu kimi logistikada da auditoriya cəlbetmə mənbələri olmadan fəaliyyət göstərmək olduqca çətindir. Telemarketinq vasitələrindən yararlanmaq müştəri tapmağa və onları geri qaytarmağa kömək edir. Bunu autsorsinq çağrı mərkəzinin köməyi ilə reallaşdırmaq ən sərfəli yoldur. Bu, nəinki istehlakçılara səriştəli məsləhətlər verməyə imkan yaradacaq, həmçinin işçiləri müştərilərin şikayət və suallarından azad etməklə onların iş yükünü azaldacaq və vəzifə öhdəliklərini yerinə yetirməyə şərait yaradacaq.



Konsultasiya

Logistikada çağrı mərkəzi xidmətlərindən təkcə şirkətlə müştərilər arasında kommunikasiya proseslərinin təmin edilməsi üçün deyil, həm də daxili kommunikasiyaların qurulması üçün istifadə oluna bilər. Logistika biznesində sinxronlaşdırılmış məlumat axınları bütövlükdə şirkətin uğurlu fəaliyyətinin əsasını təşkil edir və çağrı mərkəzi vasitəsilə bütün iş prosesini optimallaşdıraraq şöbələr arasında stabil əlaqə qurmaq mümkündür.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Çağrı mərkəzimizin logistika və nəqliyyat şirkətlərinə təklif etdiyi xidmətlər

  1. Qaynar xəttin təşkili. Qaynar xətt vasitəsilə “Wilstream”in təcrübəli operatorları günün istənilən saatında müştərilərinizdən gələn sualları cavablandırmaqla onlara dəstək göstərəcəklər.
  2. Məlumat bazalarının yenilənməsi.  Biz baza üzrə bütün müştərilərə zəng edəcək, mövcud əlaqə məlumatlarını dəqiqləşdirəcək, həmçinin onlara şirkətin mövcudluğunu xatırladacağıq.
  3. Virtual ofis. Zənglərin qəbulu və emalı prosesini optimallaşdırmaq üçün əvəzsiz bir vasitədir. Müəyyən bir məkana fiziki bağlı olmayan mobil ofis böyük funksionallığa malikdir. Bu yolla daxil olan bütün zəngləri qəbul etməyə, müştərilərin elektron poçt ünvanına məlumat və ya faks göndərməyə imkan yaradılır.
  4. Telefon vasitəsilə satış. Bu, yeni müştərilərin cəlb edilməsi və satışların artırılması üçün sınaqdan çıxmış bir üsuldur. Zəng zamanı təcrübəli operatorlar müştərilərin ehtiyaclarını müəyyənləşdirərək onlara xidmətlərinizin köməyi ilə problemin həll yollarını izah edəcəklər.
  5. Müştərilərə zəng etmək. Müştərilərin məlumatlandırılması kommunikasiyanın vacib aspektidir. “Wilstream” çağrı mərkəzi ilə avtomatik və ya “canlı” zənglərdən, həmçinin SMS və e-poçt bildiriş xidmətlərindən istifadə edərək hədəf auditoriya ilə asanlıqla əlaqə saxlaya bilərsiniz.
  6. Marketinq araşdırması. Hədəf auditoriyanı öyrənmək faydalı təcrübədir. Bu təcrübənin tətbiqi müştərilərin gözləntilərini daha yaxşı başa düşməyə və şirkətin marketinq strategiyasını daha effektiv şəkildə qurmağa kömək edir.
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Logistika bazarında böyük rəqabət olduğu üçün autsorsinq çağrı mərkəzinin üstünlüklərindən nə qədər tez istifadə etməyə başlasanız, müştərilərinizin yeni şirkət axtarışına çıxma ehtimalı da bir o qədər az olacaq. “Wilstream” mütəxəssislərindən məsləhət almaq üçün, lütfən, aşağıdakı ərizə formasını doldurun və ya bizə zəng edin.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin cəlb edilməsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin