Çağrı mərkəzi niyə işləyir?
Bir çox şirkətlər, məsələn, kinoteatrlar, kafelər, nəqliyyat xidmətləri üçün çağrı mərkəzi əvəzolunmaz yardım xidmətinin təşkilidir. Beləliklə, müştərilər istənilən vaxt böyük növbəyə durmadan bilet sifariş edə və ya masa rezerv edə bilərlər. Əlbəttə ki, bu, istehlakçının loyallığı baxımından böyük bir plyusdur və əgər sizin fəaliyyət sahəniz bir bron xidmətini birləşdirməyə imkan verirsə, bu cür faydalı vasitəyə diqqətli yanaşmamalısınız.
Konsultasiya
Bronlaşdırma xidmətini təşkil etmək məqsədilə müştərilərinizin pulsuz zəng etməsinə imkan verən 8-800 formatlı nömrə qoşulub. Mövzu üzrə potensial müştərilərinizdən gələn bütün zəngləri emal etməyə hazır olan operatorlar heyəti seçilib. Xüsusi proqram təminatından istifadə edərək, operatorlar bronlaşdırma haqqında informasiyaları ümumi məlumat bazasına daxil edirlər, əlavə olaraq, işçinizə hesabatlar göndərirlər. Lazım olduğu halda, məsələn, müştərilərə biletləri çatdıracaq kuryer xidmətini prosesə qoşa bilərik. Wilstream vasitələri ilə sifarişin vəziyyəti haqqında SMS və ya e-mail məlumatlandırmanın təşkil edilməsi də mümkündür.