Çağrı mərkəzi niyə işləyir?

Bir çox şirkətlər, məsələn, kinoteatrlar, kafelər, nəqliyyat xidmətləri üçün çağrı mərkəzi əvəzolunmaz yardım xidmətinin təşkilidir. Beləliklə, müştərilər istənilən vaxt böyük növbəyə durmadan bilet sifariş edə və ya masa rezerv edə bilərlər. Əlbəttə ki, bu, istehlakçının loyallığı baxımından böyük bir plyusdur və əgər sizin fəaliyyət sahəniz bir bron xidmətini birləşdirməyə imkan verirsə, bu cür faydalı vasitəyə diqqətli yanaşmamalısınız.


Konsultasiya

Bronlaşdırma xidmətini təşkil etmək məqsədilə müştərilərinizin pulsuz zəng etməsinə imkan verən 8-800 formatlı nömrə qoşulub. Mövzu üzrə potensial müştərilərinizdən gələn bütün zəngləri emal etməyə hazır olan operatorlar heyəti seçilib. Xüsusi proqram təminatından istifadə edərək, operatorlar bronlaşdırma  haqqında informasiyaları ümumi məlumat bazasına daxil edirlər, əlavə olaraq, işçinizə hesabatlar göndərirlər. Lazım olduğu halda, məsələn, müştərilərə biletləri çatdıracaq kuryer xidmətini prosesə qoşa bilərik. Wilstream vasitələri ilə sifarişin vəziyyəti haqqında SMS və ya e-mail məlumatlandırmanın təşkil edilməsi də mümkündür.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Wilstream çağrı mərkəzində bronlaşdırma xidmətinin təşkilinin üstünlükləri:

  • Operatorlar sizin müştərilərinizə bronlaşdırmanın təşkilində davamlı dəstək göstərmək üçün gecə - gündüz əlaqədə olacaqlar.
  • Bronlaşdırma xidmətlərindən əlavə, operatorlar sizin müştərilərinizi məsələn, reklam xarakterli digər faydalı məlumatlar ilə də təchiz edəcəklər.
  • Xidmətin təşkili ilə birlikdə siz keçirilən telemarketinq tədbirlərindən əldə etdiyiniz gəliri artıraraq, bizim çağrı mərkəzimizin digər xidmətlərindən də istifadə edə biləcəksiniz.
  • Müştəri loyallığı, onlarda lazım olanı əvvəlcədən sifariş etmə imkanının və daimi rəyin olması sayəsində artacaq.
  • Ən müasir avadanlıq və peşəkar işçilər  telefon xidmətlərinin təşkilində əsas uğur göstəricisidir və Wilstream onlardan sizin biznesinizə fayda vermək üçün istifadə edir.
  • Bu, sizin müştəri bazanızı hədəflənmiş və sizlə maraqlanan istehlakçılar ilə əlaqəni artırmaq üçün mükəmməl bir fürsətdir.
  • İnteraktiv menyudan istifadə müştəri üçün gözləmə prosesini o qədər də yorucu etməyəcək və sifariş prosesini optimallaşdıracaq.
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Müasir bazar vəziyyətində müştərilərin qayğısına qalmaq böyük əhəmiyyət kəsb edir. Onların sizin şirkətiniz ilə əlaqələrini yaxşılaşdırmaq üçün müxtəlif imkanları nəzərdən qaçırmaq lazım deyil. Müştəri rahatlığı – bu, sizin biznesinizin uğurudur: bronlaşdırma üçün çağrı mərkəzini təşkil etməklə siz özünüzü rəqiblərdən fərqləndirə və öz hədəf auditoriyanız ilə daha möhkəm əlaqələr qura bilərsiniz. Wilstream mütəxəssisləri ilə məsləhətləşmək üçün zəhmət olmasa aşağıdakı ərizə formasını doldurun və ya aşağıdakı nömrədən bizə zəng edin.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin