Çağrı mərkəzinin iş prinsipi
İstənilən maliyyə təşkilatı, o cümlədən bank prosesləri optimallaşdırmalı və resurslarına qənaət etməlidir. Müştəri dəstəyi və kommunikasiyaya çox vaxt və resurs tələb olunur, lakin biz şirkətinizə peşəkar həll yolu təklif etməyə hazırıq – autsorsinq.
Konsultasiya
Wilstream-in bank və maliyyə təşkilatlarına təklif paketi:
- Telemarketinq: Maliyyə xidmətlərinin satışı üçün yeni müştərilərin (həm hüquqi, həm də fiziki şəxslərin) axtarışı, o cümlədən rəqiblərdən bir addım öndə olmağı mümkün edən bazar araşdırmaları və sorğular.
- Kollektor xidmətləri: Müştərilərə avtomatik və ya manual rejimdə zəng, xatırlatma ilə SMS göndərişi, agentliklərin müdaxiləsi olmadan borc faizinin artırılması.
- «Qaynar xətt» xidməti: Müxtəlif tapşırıqların həlli, məsələn, reklam şirkətinə dəstək, bütün xidmət spektri üzrə müştərilərin mövcud faiz dərəcələri və tariflər barədə məlumatlandırılması. İnternet xidmət istifadəçilərinə dəstək, sadə məsələlərdə kömək, 24/7 dəstək.
- Vahid çağrı mərkəzinin yaradılması: Paytaxt və regional müştərilər üçün istənilən məsələ ilə bağlı konsultasiya, **** kodlu pulsuz nömrəyə qoşulma imkanı və interaktiv səs menyusunun (IVR) quraşdırılması.