Çağrı mərkəzinin iş prinsipi

İstənilən maliyyə təşkilatı, o cümlədən bank prosesləri optimallaşdırmalı və resurslarına qənaət etməlidir. Müştəri dəstəyi və kommunikasiyaya çox vaxt və resurs tələb olunur, lakin biz şirkətinizə peşəkar həll yolu təklif etməyə hazırıq – autsorsinq.


Konsultasiya

Wilstream-in bank və maliyyə təşkilatlarına təklif paketi:

  1. Telemarketinq: Maliyyə xidmətlərinin satışı üçün yeni müştərilərin (həm hüquqi, həm də fiziki şəxslərin) axtarışı, o cümlədən rəqiblərdən bir addım öndə olmağı mümkün edən bazar araşdırmaları və sorğular.
  2. Kollektor xidmətləri: Müştərilərə avtomatik və ya manual rejimdə zəng, xatırlatma ilə SMS göndərişi, agentliklərin müdaxiləsi olmadan borc faizinin artırılması.
  3. «Qaynar xətt» xidməti: Müxtəlif tapşırıqların həlli, məsələn, reklam şirkətinə dəstək, bütün xidmət spektri üzrə müştərilərin mövcud faiz dərəcələri və tariflər barədə məlumatlandırılması. İnternet xidmət istifadəçilərinə dəstək, sadə məsələlərdə kömək, 24/7 dəstək.
  4. Vahid çağrı mərkəzinin yaradılması: Paytaxt və regional müştərilər üçün istənilən məsələ ilə bağlı konsultasiya, **** kodlu pulsuz nömrəyə qoşulma imkanı və interaktiv səs menyusunun (IVR) quraşdırılması.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Çağrı mərkəzimiz bank və digər maliyyə qurumlarına ən yaxşı texniki həll və resurslara qənaət yolları təklif edir. İşçi heyətiniz əsas layihələrlə məşğul olacaq, rutin işləri biz öz üzərimizə götürəcək və müştəriyə ən yüksək səviyyədə dəstək göstərəcəyik.

Biznesinizin özəlliklərinə xüsusi diqqət yetirir və müştərilərinizlə işləyirik. Müştəri xidmətinin bütün norma və standartlarına əməl edirik. Xidmət keyfiyyətimizi yaxşılaşdırmaq üçün daim daxili keyfiyyət yoxlamaları aparırıq və müstəqil şəkildə təhlil aparmağınız üçün danışıqların səs yazısını təqdim etməyə hazırıq.

Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Wilstream çağrı mərkəzi ilə nə əldə edəcəksiniz?

  • Resurslara qənaət;
  • Müştərilərlə münasibətlərin yaxşılaşdırılması;
  • Açıq və məsuliyyətli tərəfdaş nüfuzunun möhkəmləndirilməsi;
  • Əlavə resurslar cəlb etmədən və əmək haqqı xərcləri olmadan satış planının yerinə yetirilməsi;
  • Rəqabət üstünlüyünün əldə olunması.

7 ildən artıqdır ki, banklar və maliyyə təşkilatları ilə işləyirik. Ən çətin layihələrin həyata keçirilməsində və standart həllərin xərclərinin azaldılmasında kifayət qədər təcrübə toplamışıq. Əməkdaşlıq açıq şəkildə aparılır, bununla yanaşı, işdə tam məxfiliyə zəmanət veririk.

Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərə zəng etmək

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin