Daxili enerji hesabına gəliri artırın. Ekspress analitika edin.
Ekspress analitika şirkətin vacib şöbələrinin işinin yoxlanılması və onun təkmilləşdirilməsi üzrə dəqiq göstərişlərdir.
Şirkətin vacib şöbələri. Sizin reputasiyanız və qazancınız onlardan asılıdır:
- Satış şöbəsi - şirkətin ürəyi və birbaşa gəlir mənbəyidir,
- Texniki dəstək - müştəri məmnuniyyəti və loyallığıdır
- Xidmət şöbələri - etibarlılıq və xidmət səviyyəsi vasitəsi ilə reputasiya
- Satış nöqtələri - şirkətin siması və səsidir
Niyə sizə ekspress analitika lazımdır?
Siz hər bir şeyi yaxşı edirsiniz:
- Reklam büdcənizi artırırsınız
- Yeni satış kanallarından və trend marketinq alətlərindən istifadə edirsiniz
- Yeni tərəfdaşlar cəlb edirsiniz
- İşçilərin motivasiya sistemlərindən istifadə edin
Amma nəticə eyni deyil. Bu isə o deməkdir ki, sistemdə nasazlıqlar var və o, düzgün işləmir.
Konsultasiya
Stop – faktorlar. Nə mane ola bilər:
- Təlimat və ya qaydalar yoxdur. Tam söz azadlığı.
- Təlimatlar var, lakin onlara əməl edilmir. Sizin müntəzəm olaraq cərimələriniz var.
- Müştərinin tez - tez və çox şey almasına mane olan prosedurlar. Nəticə - itirilmiş qazancdır.
- İşçilərin dialoqunda, hesabat formalarının və CRM - nin doldurulmasında sistematik səhvlər. Lakin heç kimin bundan xəbəri belə yoxdur.
- Uyğunsuz ünsiyyət mədəniyyəti.
- Motivasiya sistemi motivasiya etmir - nəticə işçilər üçün vacib deyil.
- Şirkətin imicinə və maliyyə vəziyyətinə birbaşa və ya dolayısı ilə təsir edən amillər.