Müasir dövrdə insan həyatını smartfonsuz təsəvvür etmək mümkün deyil: bilet və ərzaq məhsullarının sifarişi, xidmət mərkəzi seçimi, məişət texnikasının əldə edilməsi, bank kartının balansı ilə bağlı sorğu – dünyanın istənilən yerində və istənilən vaxtda hər şey əlçatandır.

Wilstream çağrı mərkəzi sifarişçilərinə “Omni-Channel” proqram təminatı vasitəsilə fasiləsiz vahid rabitə sistemindən istifadə edərək, müştərilərə əlverişli olan istənilən yolla sorğu və sifarişlərin əlavə emalı xidmətini təklif edir.

“Omni-Channel” bütün mümkün rabitə kanallarını işə salmağa imkan yaradır:

  • səsli zənglər;
  • veb-çatlar;
  • Sosial şəbəkələri;
  • “Viber”, “WhatsApp” messencerlər;
  • əks əlaqə formaları;
  • E-poçt;
  • SMS.
Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

“Omni-Channel” modelinin təyinat məqsədi və istifadə qaydası

  1. Vahid pəncərə yalnız səsli zəngləri deyil, həm də poçt, çat, sosial şəbəkələr və messencer kanalları vasitəsilə sorğuları qəbul etməyə imkan verir;
  2. Kommunikasiya tarixçəsi itirilmədən bir rabitə kanalından digərinə keçid;
  3. Müştərilər müxtəlif kommunikasiya kanalları vasitəsilə müraciət etdikdə belə vahid məlumat bazasının təşkili;
  4. Müştəri ilə məlumatın, məsələn, reklamın effektivliyinin və s. operativ qəbulu və emalı;
  5. Müştərilərdən gələn sorğulara ayrılan emal vaxtının azaldılması və iş axınının sadələşdirilməsi hesabına xərclərin azaldılması.
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

“Omni-Channel” xidmətlərinin icrası:

  1. Sorğunun formalaşdırılması və texniki şərtlərin hazırlanması;
  2. İcra;
  3. Onlayn hesabatların, analitik yükləmələrin yaradılması;

“Omni-Channel” modeli xidmət keyfiyyətini yaxşılaşdırmağa və müştəri loyallığını artırmağa imkan verən davamlı kommunikasiya üçün müasir üsuldur. Konsultasiya üçün sorğunu doldurun. Sizi məmnun etmək üçün əlimizdən gələni edəcəyik.


Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Telemarketinq

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Çağrı mərkəzinin icarəsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Soyuq zəng

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Sifarişlərin qəbulu

650 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin cəlb edilməsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual ofis

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Müştərilərin təkrar geri qazanılması

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual katib

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Telefon sorğusu

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin