Müasir dövrdə insan həyatını smartfonsuz təsəvvür etmək mümkün deyil: bilet və ərzaq məhsullarının sifarişi, xidmət mərkəzi seçimi, məişət texnikasının əldə edilməsi, bank kartının balansı ilə bağlı sorğu – dünyanın istənilən yerində və istənilən vaxtda hər şey əlçatandır.
Wilstream çağrı mərkəzi sifarişçilərinə “Omni-Channel” proqram təminatı vasitəsilə fasiləsiz vahid rabitə sistemindən istifadə edərək, müştərilərə əlverişli olan istənilən yolla sorğu və sifarişlərin əlavə emalı xidmətini təklif edir.
“Omni-Channel” bütün mümkün rabitə kanallarını işə salmağa imkan yaradır:
- səsli zənglər;
- veb-çatlar;
- Sosial şəbəkələri;
- “Viber”, “WhatsApp” messencerlər;
- əks əlaqə formaları;
- E-poçt;
- SMS.