Müştəri xidmətlərini və biznes proseslərini təkmilləşdirmək üçün Wilstream çağrı mərkəzində səsli salamlama xidmətindən istifadə edin.

Səsli menyu nədir?

IVR (İnteractive Voice Response) - müştərilərə telefon klaviaturasında müəyyən düymələri basaraq onları maraqlandıran məlumatı əldə etməyə kömək edən əvvəlcədən qeydə alınmış səsli mesajlardır. Müştəri təklif olunan klavişlərdən heç birini seçmədiyi təqdirdə, dərhal konsultanta keçid edilir. IVR sistemin köməyi ilə həyata keçirilən zənglərin yönləndirilməsi operatorların iş yükünü onların ixtisaslarına uyğun olaraq düzgün bölüşdürməyə imkan verir.

Düzgün seçilmiş musiqi müşayiəti, diktorun səriştəli nitqi, atomatik cavab verənin səsi təşkilat haqqında müsbət təəssürat yaradır. Bu səbədən telefonla salamlaşma müştərilərin loyallığını yaxşılaşdıra bilər.


Konsultasiya

Standart IVR - mesajlarının nümunələri:

Salam! Siz “Sənin Dostun” baytarlıq klinikasına zəng etmisiniz. Əgər klinikanın iş qrafiki, ən yaxın bölməsi və qiymətləri haqqında bilmək istəyirsinizsə -1 düyməsini, birbaşa klinikanın administratoru ilə əlaqə yaratmaq istəyirsinizsə - 2 düyməsini basın.

Salam! Abunəçinin daxili nömrəsini total rejimdə yığın və ya operatorun cavabını gözləyin.


Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Şirkətin telefonunda səsli salamlamanın üstünlükləri

  1. IVR xidməti opsionaldır: o, qaynar xətt və ya Smart Line xidməti (o, həm də «Virtual Ofis» adlanır) ilə birləşdirilə bilər.

    Virtual ofisin mövcudluğunda, ayrılmış nömrəyə zəng edən müştəri avtomatik rejimdə şirkət üçün IVR telefon salamlamasını dinləyir. Bu zaman Smart Line verilmiş ssenariyə uyğun olaraq bir neçə saniyə ərzində müvafiq telefon nömrələrinə - ofis, mobil və s. zəng edir. Əgər ssenarı alqoritmində birinci yerdə olan nömrə məşğuldursa, zəng növbətiyə ötürülür və bu şəkildə nömrələrdən biri cavab verənə qədər davam edir. Bütün nömrələr məşğul olduğu və ya zəng qeyri – iş vaxtı daxil olduğu təqdirdə müştəri müəyyən sayda cəhddən sonra əvvəlcədən qeydə alınmış məlumatların səsləndirildiyi avtomatik məlumatçıya qoşulur.

  2. Bu həllin minimum xərcləri müştərilərinizə sizin onlara xidmət göstərmə səviyyəsini əhəmiyyətli dərəcədə yaxşılaşdıra bilər. Bununla nə qədər müştəri eyni anda zəng edirsə etsin, nömrə hər zaman boş olacaq. Müştəri işçilərdən biri ilə əlaqəni gözlədiyi zaman ərzində sizin şirkətiniz və təklif olunan məhsullar haqqında məlumatlandırılacaq. 
  3. Və ən əsası – sizin əlavə avadanlıq almağınıza ehtiyac yoxdur!
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

Avtomatik cavablandırıcıdan istifadə nümunələri

  • “Hamısı özünükü!” şirkəti üçün səsli salamlama təbrik:

  • Səsli avtomatik cavablandırıcıların mətnləri:
    • "Hər vaxtınız xeyir! Bu, “Art konsultinq” şirkətidir. Zənginiz üçün təşəkkür edirik. Zəhmət olmasa, bizim əməkdaşımızın cavabını gözləyin”.
    • "Salam! Siz “Biznes audit” şirkətinə zəng etmisiniz. İndi sizin zənginiz menecerə yönləndiriləcək”.
    • “Sizi “İvanov & Ko” şirkəti salamlayır. Biz çağrı mərkəzinin operatorlarının və rəhbərlərinin təlim proqramlarını təklif edirik. Xahiş edirəm, xətdə qalın”.
    • "Salam! Siz “Kosmik” şirkətinə zəng etmisiniz. Biz bazar ertəsindən şənbəyə kimi saat 8 - dən 21 - ə kimi işləyirik. Zəhmət olmasa, iş saatları ərzində bizə zəng edin və ya səs siqnalından sonra mesaj buraxın."
    • "Salam! Siz “Sənin Dostun” baytarlıq aptekinə zəng etmisiniz. Əgər klinikanın iş qrafiki, ən yaxın şöbəsi və qiymətləri haqqında bilmək istəyirsinizsə ,1 düyməsinə, klinikanın administratoru ilə birbaşa əlaqə yaratmaq istəyirsinizsə,2 düyməsinə basın.
    • "Salam! Tonal rejimdə abonentin daxili nömrəsini yığın və ya operatorun cavabını gözləyin”.

Təşkilat üçün səsli salamı *1115 telefon ilə və ya "Konsultasiya sifariş edin" forması vasitəsi ilə sifariş edə bilərsiniz.


Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Qaynar xətt

670 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual ofis

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Çağrı mərkəzinin icarəsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin