Daxil olan zənglərin idarə edilməsi Wilstream çağrı mərkəzinin əsas xidmətlərindən biridir: minimum itmiş zənglər və səmərəli müştəri xidməti sistemi.
Peşəkar daxil olan zənglərin emalı sistemi təmin edir:
- yüksək keyfiyyətli marşrutizasiya xidməti;
- xidmət səviyyəsinin monitorinqi, habelə statistik hesabatların və analitiklərin əldə edilməsi;
- zənglərin işlənməsi sürətini artırmaq;
- operatorların peşəkar işi sayəsində müştəri loyallığının artırılması.
Konsultasiya
Wilstream çağrı mərkəzi ən qabaqcıl avadanlıqla - peşəkar texniki platforma ilə təchiz olunub ki, onun vasitəsilə siz marşrutlaşdırmanı dəqiq yerinə yetirə, xidmətin çətinliklərini proqnozlaşdıra və statistika üçün məlumat toplaya bilərsiniz.