Qaynar xəttin iş prinsipi

Qaynar xətt təşkilatınıza çoxlu sayda zəng qəbul etmək lazım gəldikdə yaradılır. Qaynar xətt 24/7, həftəsonları və bayram günləri olduğu kimi, təkcə iş günləri də işləyə bilər. Sizə uyğun varianta özünüz qərar verin.

“Wilstream” qaynar xəttin təşkili və xidmətini öz üzərinə götürməyə hazırdır. İşçi heyətimiz təcrübəli operatorlardan ibarətdir. Nəinki daxil olan zəngləri operativ emal etməyə, eyni zamanda danışıqları qeydə almağa imkan verən müasir texnologiyamız var. Layihənin istənilən mərhələsində görülən işlər, habelə sizə lazım olan statistika və analitika haqqında ətraflı hesabat əldə edə bilərsiniz.


Konsultasiya

“Qaynar xətt” xidmətini nə zaman sifariş etmək lazımdır?

Bu xidmət öz biznesini yeni, daha yüksək səviyyəyə qaldırmağı planlaşdıranlar üçündür. Çox vaxt aşağıdakılar lazım olduqda sifariş verilir:

  • satış reallaşdırmaq, reklam kampaniyası aparmaq;
  • məhsul və xidmətlərə mövsümi tələbat zamanı artan zəngləri idarə etmək;
  • daimi texniki dəstək xidmətini təşkil etmək;
  • şikayətlərin operativ qəbulunu təmin etmək – hətta ən qəzəbli müştərinin şikayətinə qulaq asılsa və ondan üzr istənilsə, o, loyallığını saxlayacaq;
  • internet mağaza, taksi, yeməklərin çatdırılma xidməti və ya digər oxşar şirkətdə sifarişlərin stabil qəbulunu təşkil etmək.

Öz çağrı mərkəziniz varsa, qaynar xəttə qoşulmaq sizə aşağıdakıları həll etməyə kömək edəcək:

  • pik yüklənmə zamanı operatorlarınıza dəstək;
  • ofisiniz bağlı olduqda – gecə və ya həftəsonları zənglərin qəbulu.

Qaynar xətt ilə zənglərin operativ qəbulu və emalını təşkil edirik. Bunun sayəsində şirkətiniz pozitiv imic qazanacaq, müştəri loyallığı və satışlar artacaq.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Qaynar xəttin iş prinsipi

Müştəri qeyd etdiyiniz nömrəyə zəng etdikdə, həmin zəng ya interaktiv səsli cavab (IVR) sistemi, ya da operator tərəfindən qəbul edilir.

Müştəri ilə ünsiyyət zamanı operator əvvəldən hazırlanmış ssenarilərdən istifadə edir. Bu ssenarilər müştərinin təqdim etdiyi məlumatlar əsasında yaradılır və mütləq onun tərəfindən təsdiqlənir. Sual operatorun səriştəsi xaricində olduqda zəng şirkətin mütəxəssisinə ünvanlanır.

Hərtərəfli düşünülmüş ssenarilər mütəxəssislərinizin vaxtını almamağa və ya mütəxəssislərə ünvanlanan zənglərin sayını minimuma endirməyə imkan verəcək.


Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Virtual ofis

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Çağrı mərkəzinin təşkil edilməsi

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin