Satışları artırmağın bir çox yolu var, lakin çox vaxt ən effektiv həll ən sadə həll olur. Zənglərin yaxşı təşkil olunmuş qəbul və emal prosesi sayəsində nəinki dərhal nəticə əldə edəcəksiniz, həm də ilkin olaraq müştəri ilə şirkət arasında yaxşı münasibət yarada, təkrar satış ehtimalını artıra biləcəksiniz.


Konsultasiya

Telefonla sifarişin uğurlu qəbulu üçün lazım olanlar:

  • Texniki avadanlıq

    “Wilstream” çağrı mərkəzinin istifadə etdiyi müasir avadanlıq və ən son telekommunikasiya texnologiyaları istənilən sayda telefon xəttinin fasiləsiz işləməsinə imkan yaradır. Biznesinizin böyüklüyündən asılı olmayaraq, müraciətlərin qəbulunu elə təşkil edirik ki, heç bir sorğu cavabsız qalmasın.

  • Müştəri biznesinin öyrənilməsi

    Sifarişlərin qəbulu və emalı prosesini maksimum səmərəli etmək üçün fəaliyyətinizin spesifik xüsusiyyətlərini nəzərə almaq lazımdır. Şirkətə müraciət edən müştərilərlə dialoqun aparılması üçün sizinlə birlikdə ssenari hazırlayırıq.

  • Operator seçimi və təlimi

    “Wilstream” çağrı mərkəzinin mütəxəssisləri təkcə satış həyata keçirmək və ya zəngləri cavablandırmaq üçün təlimatlandırılmayıblar, onların ünsiyyət və müştəri ilə söhbət əsnasında meydana çıxan gözlənilməz vəziyətlərə uyğunlaşmaq qabiliyyəti də var.

Məhsul və ya xidmətlərinizlə bağlı təlimi başa vurduqdan sonra operatorlar mövzuya hakim olur, söhbət əsnasında müştərinin ehtiyaclarını müəyyənləşdirir, lazım gələrsə, sifarişi əlavə məhsullarla tamamlamağı təklif edirlər.

Biz ünsiyyətə və müştərinin rahatlığına xüsusi diqqət yetirərək səmimi emosiyalar bəxş edirik
Peşəkarlıq

işçilərin təliminə
diqqətli yanaşma

Daha ətraflı
Şəffaflıq

Hesabatların hazırlanması, müştəriyə telefon qeydlərinin təqdim olunması

Daha ətraflı
Mərhələlik

hər bir mərhələ
başa çatdıqdan sonra ödəniş edin

Daha ətraflı
Zəmanət

Zənglərin qəbuluna, məktubların işlənməsinə, çatlarda hesabatların verilməsinə zəmanət veririk

Daha ətraflı

Sifariş qəbulu xidmətinin üstünlükləri

  • Xətdə minimum gözləmə müddəti;
  • Sifarişlərlə edilən zənglərin 100% cavablandırılması;
  • Müraciətlərin ixtisaslı operatorlar tərəfindən keyfiyyətli emalı;
  • Müştəri bazanızın formalaşması və eyni vaxtda genişləndirilməsi;
  • Sifariş qəbulunun gedişatına nəzarət və onların emal prosesinə düzəlişlər etmək imkanı;
  • Müştəri cəlb etmək üçün nəzərdə tutulan müxtəlif mənbələrin fəaliyyətinin qiymətləndirilmə imkanı.
Virtual katib

Virtual katib xidməti ilə resepşninizi mükəmməl hala gətirin


Ətraflı məlumat

“Wilstream” əlaqə mərkəzində sifarişlərin qəbulu və emalı xidməti biznesinizə aşağıdakıları reallaşdırmağa kömək edəcək:

  • Satış həcminin artırılması;
  • Cəlb olunan müştərinin xərclərinin azaldılması;
  • Gələcək fəaliyyət üçün müştəri bazasının yaradılması;
  • Rəqiblərlə müqayisədə xidmətin keyfiyyəti və sürətinin artırılması.
Konsultasiya üçün
müraciət edin

Sizin razı qalmağınız üçün əlimizdən gələni edəcəyik.

Aşağıdaki servislərimiz sizə
maraqlı ola bilər
Çağrı mərkəzinin icarəsi

800 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Virtual katib

600 azn-dən başlayan qiymətlərlə
Əlavə məlumat Xidmət sifariş
Layihəniz var?
Bizim ilə əlaqə saxlayın
Müraciətinizi göndərin