Səmərəli və effektiv çağrı mərkəzi üçün 5 məsləhət
1. Öz daxili komandası olan çağrı mərkəzinin xidmətindən yararlanın
Bir çox qurumlar öz çağrı mərkəzlərini autsorsinqə həvalə edirlər. Belə hallarda autsorsinq çağrı mərkəzləri bəzən öz daxili komandası olmadan fəaliyyət göstərməyə, bununla da əməkdaşları əlavə iş yükünə cəlb etməyə üstünlük verirlər. Bu, operatorların həddən artıq işləməsinə və daha az maaş almasına gətirib çıxara bilər. Təbii ki, belə hal həm işin keyfiyyətini aşağı salır, həm də heç də həmişə sizin brendinizin etik qaydalarına uyğun olmur. Öz daxili komandası olan çağrı mərkəzinin xidmətindən istifadə edilməsi isə gördüyü işlərdən məmnun qalan, zəhmətinə uyğun səviyyədə ödəniş alan əməkdaşların olması deməkdir. Bu da nəticə etibarı ilə müştərlərlə daha yaxşı qarşılıqlı əlaqələrin qurulmasını, brendinizin bazar mövqelərinin daha da güclənməsini təmin edir.
2. Çağrı mərkəzinin fəaliyyətində brendinizi əks etdirin
Çağrı mərkəziniz brendinizi qüsursuz şəkildə təmsil etməlidir. Operatorların zəngin, asanlıqla daxil ola bildikləri məlumat bazasına malik olduğundan əmin olun. Çünki bu, operatorlara müştərilərin suallarına dəqiq və inamla cavab verməsinə imkan yaradır. Açar söz üzrə axtarış imkanı verən rəqəmsal sistem brendə inamı qoruyub saxlamağa kömək edəcək və müştərilərdə elə bir hiss yaradacaq ki, onlar birbaşa şirkətinizlə danışırlar.
3. Davamlı təlimlərə investisiya yatırın
Yüksək səviyyədə xidmət göstərən çağrı mərkəzləri təlimin vacibliyini yaxşı bilirlər. Xüsusən də mövsümi əməkdaşlarla işləyərkən belə təlimlər böyük əhəmiyyət kəsb edir. Davamlı təlim operatorlara müştərilərin tələblərini effektiv şəkildə təmin etməyə imkan verir. Eyni zamanda belə təlimlər sayəsində operatorlar biznesinizn həyata keçirdiyi bütün proseslərlə bağlı zəruri bilgilərlə malik olurlar. Təlimə yatırılan investisiya həmişə daha yaxşı müştəri xidməti göstərilməsinə və komanda yaradıcılığına gətirib çıxarır.
4. Keyfiyyətin monitorinqi
Zənglərin davamlı şəkildə monitorinqi xidmət keyfiyyətinin daim yüksək səviyyədə saxlanılmasının və biznes brendinin mövqeyinin qorunmasının açarıdır. O, operatorların zəngləri hörmətlə və səmərəli şəkildə idarə etmələrini təmin edir. Eyni zamanda monitorinq operatorların uğur qazanmaq üçün müştərilərlə əks əlaqə yaratmasına, ünsiyyət üçün lazımi hazırlığa malik olmasına zəmin yaradır. Monitorinq müştəri xidmətlərində ən yüksək standartların tətbiq olunmasına kömək edir.
5. Ən qabaqcıl texnologiyadan istifadə edin və məlumatların təhlükəsizliyini təmin edin
Müştərilərlə qarşılıqlı əlaqəni asanlaşdırmaq və gözləmə müddətlərini azaltmaq üçün çağrı mərkəzinizi interaktiv səsli cavab (IVR) sistemləri kimi qabaqcıl texnologiya ilə təchiz edin. Eyni zamanda, həssas xarakterə malik şəxsi və maliyyə məlumatlarının mühafizəsini təmin edən informasiya təhlükəsizliyinə üstünlük verin. Məlumatların təhlükəsiz şəkildə idarə edilməsi və hərtərəfli yoxlanılmış işçilərə malik olmağınız biznesinizdə uğur qazanmaq üçün böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu, xüsusilə dövlət müqavilələri əsasında iş görən biznes qurumları üçün çox vacibdir.
Digər xəbərlər
Bizim ilə əlaqə saxlayın