Konsaltinq şirkətlərinin gündəlik məşğul olmaq məcburiyyətində qaldıqları daxil olan zənglərin həcmi son dərəcə yüksəkdir, çünki konsaltinq xidmətlərinin populyarlığı durmadan artır. Müvafiq olaraq, zənglərin və müraciətlərin vaxtında və keyfiyyətli işlənməsi üçün sizin müştərilərinizin istənilən sualına cavab verə biləcək böyük bir mütəxəssis heyəti lazımdır.
Bu vəziyyətdə ən optimal seçim autsorsinq əlaqə mərkəzinin xidmətlərindən istifadə etməkdir. Wilstream – də tətbiq edilən nəticəyə görə ödəmə sxemi və bizim təcrübəmiz sizə sərfəli qiymətə gecə - gündüz müştəri dəstəyini təmin etməyə imkan verəcək.
Konsultasiya
Bundan əlavə, istənilən şirkətə yaxşı qurulmuş satış mexanizmi lazımdır ki, bu da çağrı mərkəzinin vasitəsi ilə həyata keçirilə bilər. Zəng biznesində istənilən şirkətin hərəkətləri üçün müxtəlif məqsədlərin müştərilərə zəng edilmə xidmətlərini nəzərdə tutan «gedən telemarketinq», anlayışı mövcuddur. Gedən telemarketinqin istiqamətlərindən biri olan telefonla satış, birincisi, müvafiq təcrübə, ikincisi, müştərinin biznesinin və onun istehlakçılarının davranışını başa düşülməsini tələb edir. İxtisaslı Wilstream operatorları soyuq və isti zənglərin həyata keçirilməsi və sizin biznesinizin hədəflənmiş müştərilər ilə təmin edilməsi üzrə bir sıra işləri öz üzərinə götürməyə hazırdırlar.