İnternet mağaza üçün 24/7 müştərilər üçün əlçatan olmaq son dərəcə vacibdir. Bundan əlavə, çat, sosial şəbəkələr, zənglər və ya elektron poçt kimi müxtəlif kommunikasiya kanalları vasitəsilə müştərilərin sizə əlçatanlığını təmin etmək də eyni dərəcədə önəm kəsb edir.
Konsultasiya
Wilstream yalnız keyfiyyətli müştəri xidməti təqdim etmir. Effektiv yanaşmamız və peşəkar komandamız internet mağazanızın satışını 30% artırır. Biz təkcə müştəri xidməti və texnologiyadan istifadə sahəsində deyil, həm də brendinizin bazarda mövqeyini gücləndirmək və sadiq müştəriləri cəlb etmək üçün mükəmməl xidmətlər təqdim edirik.
İnternet mağazanız üçün hansı həllər təklif edirik:
- Qaynar xəttin təşkili
İnternet mağaza üçün qaynar xətt vacibdir, çünki o, müştərilərin problemlərinin tez və səmərəli həllini təmin edir, xidmət keyfiyyətini artırır və ümumi müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırır. O, həmçinin müştərilərlə əks əlaqənin qurulmasında, onların rəyinin öyrənilməsində mühüm rol oynayır ki, bu da daim xidməti təkmilləşdirir, mağazanızın daha yaxşı məhsullar təqdim etməsinə gətirib çıxarır. Ümumiyyətlə, qaynar xətt internet mağaza strategiyasının ayrılmaz tərkib hissəsidir və uğurlu şəkildə müştəriyönümlü fəaliyyət həyata keçirilməsinin mühüm şərtidir.
- Müştəri bazası əsasında zənglər edilməsi və sorğuların keçrilməsi:
Wilstream sizin müştəri bazanızda yer alan şəxslərə zənglər edir, onları ən qısa müddət ərzində yeni məhsullar, xidmətlər barədə məlumatlandırır və ya hər hansı digər məlumatları müştərilərinizin diqqətinə çatdırır. Bundan əlavə, operatorlar komandası müştərilər arasında sorğular keçirir. Həmin sorğular əsasında təqdim etdiyiniz məhsul və ya xidmətdən müştərilərinizin nə dərəcədə razı qaldığı barədə məlumatlar sizə təqdim olunur.
Wilstream, göstərilən xidmətdən və ya alınan məhsullardan məmnunluq səviyyəsini öyrənmək üçün müştərilərə zəng olunması və onlar arasında sorğuların keçirilməsi xidmətlərini təklif edir. Biz müştəriləriniz arasında sorğu keçirə və ya əvvəllər sizdən alış-veriş etmiş şəxslərin məlumat bazası əsasında yeni məhsullarınızı və ya xidmətlərinizi təklif etmək üçün onlara zəng edə bilərik. Biz həmçinin sizinlə əvvəl əlaqə saxlayan, lakin alış-veriş etməyən müştərilərə zəng edərək cari aksiyalar, bonuslar və digər təkliflər barədə onlara məlumat verməyə hazırıq.
Əlaqə üçün saytımızdakı formanı doldurun və ya *1115 qısa nömrəsi ilə bizimlə əlaqə saxlayın.